جاباما
۳۳۳۰۸۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ایران، ژاپن و استرالیا ناکامان بزرگ قاره کهن

پرونده مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۶ هم با مشخص شدن چهره هشت تیم برتر قاره بسته شد جایی که سه غول بزرگ فوتبال قاره کهن با ناکامی بزرگ باشگاه های خود روبرو شدند.

ورزش سه: ۱۶ تیم صعود کننده از گروه های هشت گانه در دو بازی رفت و برگشت به مصاف هم رفتند تا تیم های شایسته راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. بعد از ماراتن ۱۸۰ دقیقه ای در دو بازی رفت و برگشت هشت تیم برتر رقابت ها معرفی شدند که با نتایج رقم خورده می توان گفت سه غول فوتبال قاره کهن که در حال حاضر در رنکینگ فیفا هم از همه رقبای آسیایی خود پیش هستند با حذف دردناک نمایندگان شان در این تورنمنت معتبر باشگاهی قاره روبرو شدند تا ناکامان بزرگ آسیا قلمداد شوند.

ایران، ژاپن و استرالیا که در پلی آف لیگ قهرمانان هر کدام دو نماینده داشتند و امیدوار بودند حداقل یکی از این تیم ها راهی مرحله یک چهارم نهایی شود با نتایج ضعیفی که این تیم ها کسب کردند از گردونه لیگ قهرمانان آسیا کنار رفتند تا با شوک بزرگی در آستانه رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه روبرو شوند.

اما برخلاف این سه غول بزرگ فوتبال آسیا کشورهایی همچون کره جنوبی ، چین و امارات هر یک با داشتن دو نماینده در جمع هشت تیم برتر قاره کهن نشان دادند که نتیجه سرمایه گذاری شان در فوتبال حرفه ای را گرفتند و هزینه هایی که آنها برای تقویت تیم های باشگاهی داشتند، جواب مثبت داده است. به این جمع باید قطر و ازبکستان را نیز اضافه کنیم که هر کدام یک نماینده در جمع هشت تیم برتر قاره دارند.

ایران، ژاپن و استرالیا ناکامان بزرگ قاره کهن

با نگاهی به تیم های صعود کننده از پلی آف لیگ قهرمانان می توان این گونه نتیجه گیری کرد که باز هم باشگاه های شرق آسیا نسبت به غرب آسیا از شانس بیشتری برای بالا بردن جام قهرمانی برخوردارند به خصوص نمایندگان کره جنوبی که نتایج فوق العاده ای تا این مرحله از مسابقات کسب کرده و امید اول قهرمانی لقب گرفتند. تنها تیمی که شاید بتواند توان رقابت با این باشگاه ها از غرب قاره را داشته باشد العین امارات است که با شایستگی توانست از سد ذوب آهن عبور کند.

هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به این ترتیب هستند:«اف سی سئول و چونبوک موتورز کره جنوبی، شاندونگ و شانگهای چین، العین و النصر امارات، لوکوموتیو ازبکستان و الجیش قطر» تیم های صعود کننده به مرحله بعد هستند که قرار است در قرعه کشی مردادماه کنفدارسیون فوتبال آسیا در یک چهارم نهایی رقابت ها رقیبان خود را شناخته و آبان ماه به مصاف هم بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      خب ما هنوز نقش جهان رو افتتاح نکردیم با ورزشگاه امام رضا مشهد و کیفیت چمن ورزشگاه ها خیلی نازل و بی کیفیت هست فکر میکنم مهمترین کار برای ارتقا فوتبالمون توجه به ساخت ورزشگاه های بیست تا سی هزار نفری مدرن هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج