جاباما
۳۳۳۱۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عابدینی:با این شرایط هدایتی نفت را نمیخرد

امیر عابدینی می گوید با شرایط اعلام شده از سوی وزارت نفت برای فروش تیم نفت حسین هدایتی علاقه ای برای خرید این تیم ندارد و پا پیش نخواهد گذاشت.

ورزش سه: امیر عابدینی می گوید با شرایط اعلام شده از سوی وزارت نفت برای فروش تیم نفت حسین هدایتی علاقه ای برای خرید این تیم ندارد و پا پیش نخواهد گذاشت. امیر عابدینی در این باره می گوید: ملبغ ۲۵ میلیارد تومان برای فروش نفت قیمت گذاشته اند! آنهم تیمی که مشخص نیست چقدر دیون دارد؟ طبیعتا در این فوتبال که تیمداری فقط هزینه است و تمایل بخش خصوصی برای تیمداری زیاد نیست شرایط اعلام شده بسیار سخت است و بعید است منجر به فروش امتیاز تیم شود و قطعا حسین هدایتی هیچ علاقه ای برای خرید امتیاز نفت نخواهد داشت.به نظر من بهتر است وزارت نفت با این همه دارایی و دبدبه و کبکبه تیم نفت را به کادر فنی هبه کند تا علیرضا منصوریان پرداخت دیون را برعهده بگیرد و تیم را جمع و جور کند. وگرنه با این شرایط روزهای خوبی برای برای نفت پیش بینی نمی کنم. این ها شرایطی گذاشته اند که گویی نفت استقلال و پرسپولیس است. هر چند شرایطی که برای استقلال و پرسپولیس هم گذاشته بودند برای فروش امتیاز نبود. فقط یک نمایش بود. نمایشی برای نفروختن نه فروختن!

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر در خصوص فروش امتیاز پارسه تهران به بادران تهران گفت: این تیم متعلق به من نبود متعلق به برادرزاده ام بود و ایشان چنین تصمیمی را گرفت.

امیر عابدینی که سفت و سخت و از سوی مهدی تاج مامور است حق پخش را پیگیری کند در این باره امیدوارانه حرف می زند و می گوید: از این پس دیگر چیزی به اسم حق پخش نخواهیم داشت. در صدد هستیم با همکاری سازمان لیگ برتر و سازمان صدا و سیما و هم چنین مجری یک پکیج برای درآمدزایی فوتبال معرفی کنیم که هر سازمانی در درآمد حاصله حق تعریف شده خود را دریافت خواهد کرد. ممکن است به این ماجرا ایرانسل و همراه اول هم اضافه شوند.

امیر عابدینی در خصوص شکایت مطرح شده علیه سازمان لیگ برتر و هم چنین ادعای درآمد ۱۱۰ میلیارد تومانی از استقلال و پرسپولیس گفت: آقای حسنی خو گفته اند اگر من مدرک دارم رو کنم که همه چیز در این باره شفاف و روشن است و حتی نیاز به ارایه مدرک ندارد.خب من خیلی پیگیر حق پخش بودم و به سازمان صدا و سیما می رفتم. آنجا سوال کردم متوجه شدم ۲ و ۱۰۰ هزار نفر عدد ۴ و ۶ را پیامک کرده اند و هر ماه ۶۰۰۰ تومان از این ها گرفته می شود و این وضعیت ۸ ماه ادامه داشت. خب تعداد عضو سامانه ضربدر درآمد و مدت شود به این نتیجه می رسید که ۱۰۸ تا ۱۱۰ میلیارد تومان به نام استقلال و پرسپولیس درآمدزایی شده است. حال این سوال پیش می آید آیا حق استقلال و پرسپولیس پرداخت شده است؟ اسپانسر معنی خاصی دارد.

اسپانسر یعنی حامی در حالی که دراین ماجرا ایجنتی آمده و قراردادی بسته و بخشی از این پول به استقلال و پرسولیس می رسد! تازه شکایت هم کرده اند که سازمان لیگ برتر دیون دو باشگاه را تضعیع کرده است در حالی که این کار را پیشتر سازمان لیگ برتر شروع کرده بود و از سویی سازمان لیگ برتر مجری برگزاری مسابقات است و هر گونه درآمدزایی از مسابقات لیگ برتر باید با سازمان لیگ برتر هماهنگ و تعریف شود. طبیعتا ما باید برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و همه باشگاه ها بیشتر کار کنیم و تلاش ما در همین مسیر است و هم اکنون در تلاش هستیم با همکاری سازمان صدا و سیما درآمد فوتبالی را در یک پکیج تعریف کرده و به همراه مجری قرارداد سه جانبه مشترکی را امضاء کنیم. خب الان رئیس جدید آمده است و ما منتظر هستیم تا ایشان نفرات خود را بگذارن دو بعد با آنها وارد مذاکره شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج