جاباما
۳۳۳۱۶۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

معینی: انگیزه فرهاد برای مربیگری زیاد است

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: محصص به فرهاد مجیدی توصیه کرد که اگر می‌‌خواهد مربیگری را آغاز کند از تیم‌های پایه کار را شروع کند.

خبرگزاری فارس: فریدون معینی در خصوص اینکه گفته می‌شود به فرهاد مجیدی پیشنهاد داده شده است تا مربیگری را از تیم‌های پایه آغاز کند، تصریح کرد:‌هفته گذشته فرهاد مجیدی به همراه برادرش فرزاد در فدراسیون فوتبال حاضر شدند و با محصص صحبت‌هایی داشتند. من هم شنیده‌ام که محصص پیشنهاد داده تا او مربیگری را از تیم‌های پایه آغاز کند و این موضوع در حد یک توصیه و پیشنهاد بوده است.

وی در مورد اینکه نظرش در این باره چیست، گفت: به هر حال ما نه تنها به فرهاد مجیدی بلکه به تمام بازیکنانی که دوران بازیکنی خود را کنار گذاشته‌اند و قصد دارند به عرصه مربیگری وارد شوند، توصیه می‌کنیم که از تیم‌های پایه کار خود را آغاز کنند چرا که این موضوع می‌تواند به آنها کمک شایانی بکند. شما نگاه کنید دنیس برکمپ در هلند از همان تیم‌های پایه آغاز کرد و این موضوع می‌تواند بسیار موثر باشد.

عضو کمیته جوانان فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: به هر حال اینکه انگیزه فرهاد مجیدی برای مربیگری بسیار زیاد است می‌تواند به او کمک کند. آنها می‌توانند آینده مربیگری ایران را تأمین کنند و در آینده تأثیرگذار باشند. اینکه کسی انگیزه و تلاش برای رسیدن به موفقیتی را داشته باشد بسیار خوب است و اینگونه افراد مستعد کسب موفقیت هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      مربیگری برای فرهاد تو استقلال هنوز خیلی زود به فرهاد عزیز پیشنهاد میکنم مث منصوریان بره و از تیم های کوچکتر شروع کنه ایشلا یه رو بتونه یه مربی خوب بشه

      پاسخ ها

      • saeid

        آفرين با نظرت موافقم/انشاله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج