۳۳۳۳۰۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

بی‌ اشتهایی مشتریان به خرید خودرو

اعلام قیمت‌های جدید به خودروسازان هم نتوانست روی بازار خودرو اثر گذارد.

خبرآنلاین: اعلام قیمت‌های جدید به خودروسازان هم نتوانست روی بازار خودرو اثر گذارد.

دو سه سالی است که بازار خودرو در رکودی عمیق به سر می‌برد و اعمال هر گونه سیاست تاکنون روی عبور صنعت خودرو از گردنه رکود موثر نبوده است؛ تا جایی که حتی مصوبه افزایش قیمت شورای رقابت نیز به دلیل رکود حاکم بر بازار خودرو، نتوانست اثری روی این بازار بگذارد.

این در شرایطی است که به طور معمول زمانی که کارخانه‌های خودروسازی اقدام به افزایش قیمت خودروها می‌کردند، به دنبال آن قیمت خودرو در بازار هم افزایش پیدا می‌کرد.

اغلب فعالان بازار خودرو معتقدند که افت معاملات کاملا محسوس است و مردم کمترین تمایل را برای خرید یا فروش خودرو دارند.

در این میان، البته کارشناسان عنوان می‌کنند که راه خروج صنعت خودرو از رکود، مشارکت با سرمایه‌گذاران و خودروسازان خارجی است و تا زمانی که این صنعت به سمت رقابتی شدن نرود، رشد نخواهد کرد.

کارشناسان تاکید دارند که این‌که با سوبسید و پرداخت وام مشتریان را به سمت خرید خودرو کشاند را نمی‌توان تحریک تقاضا دانست. بر این اساس، خودروسازان چاره‌ای جز بهبود سطح استانداردها و افزایش کیفیت تولیدات خود ندارند.

در این میان، بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو حاکی از آن است که پژو ۲۰۶ تیپ۵ با قیمت ۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، پژو۴۰۵ دوگانه‌سوز با قیمت ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، پژو۴۰۵ بنزینی با قیمت ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، پژوپارس LX با قیمت ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پژوپارس سال دوگانه‌سوز با قیمت ۳۸ میلیون تومان فروخته می‌شود.

همچنین سمند ال‌ایکس EF۷ حدود ۳۰ میلیون و ۲۸۳ هزار تومان، تندر۹۰ E۲ حدود ۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، پراید SE۱۳۱ تقریبا ۲۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، پراید SE۱۴۱ حدود ۱۹ میلیون و ۶۵۰ میلیون تومان، تیبا SX۲ حدود ۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، تیبا SX دوگانه‌سوز حدود ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیران سایپا که معتقدند هیچ رکودی وجود ندارد؟؟!!

    • میرزا

      کم اشتهایی مردم به خودرو و خرید آن فقط دو دلیل داره
      اول ؛اینکه قیمت خودرو خیلی ارزان است
      دوم؛هم اینکه 0/99درصد به علت زیادی پول میخواهند بیشتر پس انداز کنند و رغبت به این خودرو های خیلی ارزان ندارند!!!!!!!!!!!!!! حال از میرزا راهممایی و مشاوره رایگان بگیرید و حساب فقیر فقرا که 0/95به بالا در صد اند چک نمایید متوجه میشوید که اصلاً حساب بانکی ندارند، دوباره با سود های کم و حتی قرض الحسنه وام ها را به آن 0/05درصد بدهید تا آنها دوباره بعد از پارکینگ خودروسازیسایپا این گروه 0/05خودروها را هرنفر پنجاه الی صد خودرو دپو و انبار کنند و هر روز به شماها فشار بیاورند که مردم به خرید خودرو اشتها نشان نمیدهند!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ حیران شدی ةآآ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج