۳۳۳۳۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اتلتیکومادرید: لیگ قهرمانان را فتح می کنیم

رئیس باشگاه فوتبال اتلتیکومادرید گفت:تمام اعضا می‌دانند که می‌توانند رئال مادرید را شکست داده و برنده بازی لیگ قهرمانان شوند.

خبرگزاری فارس: انریکو سرزو در گفت‌وگویی با هفته‌نامه کیکر آلمان اظهارداشت:این تیم نه فقط می‌خواهد برنده شود، بلکه حتی می‌داند که می‌تواند برنده شود. در واقع تفاوت این تیم اتلتیکو با تیم‌های سابق،‌ همین نکته است. پس تمام اعضا می‌دانند که قادر به فتح جام هستند. ضمن این که این تیم روحیه و نگرش قهرمانانه داشته و همینگونه هم بازی کرده است.

رئیس باشگاه اتلتیکو در این گفت‌وگو نقطه نظرش را در مورد تیمش در آستانه نبرد فینال لیگ قهرمانان اروپا با رئال در جدال فردا شب در میلان چنین بیان کرد:

*آقای انریکو سرزو، در آستانه برگزاری دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چه احساسی نسبت به اتلتیکو برای حضور در این دوئل مادریدی دارید؟

حسی خوب دارم. این که ما تیمی جوان و تشنه قهرمانی داریم. تیمی که پرتوان است و می‌خواهد به افتخاری مهم برسد. البته آنچه ۲ سال قبل در فینال مقابل رئال رخ داد، را هیچوقت فراموش نمی‌‌کنیم. خوشبختانه تمام بازیکنان ما مملو از انگیزه هستند و با تمام وجود یک رویا دارند. این که تیم بتوانند برنده بازی پایانی شوند. آنها این را هم می‌دانند که تاکنون در بازی نهایی،‌حضور داشته اند و جا برای افتخارآفرینی به قدر کافی هست.

*این تیم با اتلتیکومادریدی که در گذشته‌های نه چندان دور، صاحب عناوین و افتخاراتی شده،‌ چه تفاوت‌های دارد؟

این تیم نه فقط می‌خواهد برنده شود، بلکه حتی می‌داند که می‌تواند برنده شود. در واقع تفاوت این تیم اتلتیکو با تیم‌های سابق،‌ همین نکته است. ضمن این که این تیم روحیه و نگرش قهرمانانه داشته و همینگونه هم بازی کرده است.

*بسیاری از کارشناسان می‌گویند اتلتیکو مادرید کنونی تیمی مملو از احساسات است. سهم دیگو سیمئونه را در این میان چقدر می‌بینید؟

او تاکتیک و روش خودش را دارد. به همین ترتیب هم تیم را آماده می‌کند و پیش می‌برد تا جایی که تک تک اعضای تیم، پرشور و هیجان می‌شوند و با تمام وجود برای اتلتیکو کار می‌کنند. ما هم او را محکوم به کسب موفقیت نمی‌کنیم. یعنی اگر جام نیاورد، مربی ناموفق از نظر ما نخواهد بود. به این روش او توانسته بسیار اتلتیکو را به پیش ببرد و هدایت کند.

*نگران نمی‌شوید باختی مثل سال ۲۰۱۴ کسب کنید؟

ما در فصل جاری سخت‌ترین حریفان را داشتیم.در یک چهارم نهایی بارسلونا را ملاقات کردیم و در نیمه نهایی از سد بایرن مونیخ عبور کردیم. نگرانی همیشه هست. اما اینجا یعنی ایستگاه پایانی،‌ با تمام توان اتلتیکو را حمایت می‌کنیم چون نمی‌خواهیم مقابل رئال بازنده شویم. البته به سختی کار در این بازی کاملا واقف هستیم.می‌دانیم چه فضای سختی در انتظارمان خواهد بود. شکی هم به این موضوع نداریم. اما همانگونه که قبلا هم گفتم مصمم وارد این بازی می‌شویم.

*اما اتلتیکو تاکنون در مسابقات فینال، بیشتر حکم تیمی بازنده و مغلوب را داشته است.

تمام تلاش ما ،‌کادر فنی و بازیکنان برای تغییر این وضعیت است. ما در اتلتیکو همه دست به دست هم داده‌ایم که این شرایط را عوض کنیم.

*به عنوان رئیس اتلتیکو، باشگاهی که مدیریت‌اش را برعهده دارید، چگونه توصیف می‌کنید؟

من می‌گویم رئیس اتلتیکو نیستم. بلکه همکار گروهی جوان جویای نام و تشنه موفقیت هستم. اکنون به کمک این عده، اتلتیکو باشگاه و تیمی متفاوت با قبل است.تیمی که متشکل از بزرگانی مثل کوکه، سول نیگس، اوبلاک، کراسو، خیمنس و لوکاس است. ما در تلاش هستیم در کنار بزرگانی مثل رئال و بارسلونا، به عنوان سومین قدرت اسپانیا، پرچم فوتبال کشورمان را در سطح بین‌المللی بالا نگه داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج