۳۳۳۴۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیک‌زاده: وضعیتم مبهم است

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر العین امارات را شکست می‌دادیم می‌توانستیم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش برویم.

خبرگزاری تسنیم: هاشم بیک‌زاده در خصوص شکست تیمش مقابل العین امارات و کنار رفتن ذوبی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به نتیجه خوبی که در بازی رفت گرفتیم به هیچ عنوان پیش‌بینی نمی‌کردیم که شکست بخوریم. واقعاً شرمنده هواداران ذوب‌آهن و کارگران کارخانه شدیم. نمی‌دانم در مورد بازی چه باید بگویم. متأسفانه در بدترین زمان گل خوردیم. اگر آن گل را دریافت نمی‌کردیم در ادامه می‌توانستیم دروازه حریف را باز کنیم، ولی گلی که خوردیم شوکی منفی به ما داد.

وی در ادامه افزود: اگر نگاهی به تیم‌های صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشید، مشخص است که ما اگر از سد العین عبور می‌کردیم شانس زیادی داشتیم تا به فینال لیگ قهرمانان برسیم. باور کنید ذوب‌آهن پتانسیل رسیدن به فینال را داشت. البته نباید فراموش کنید که ما مقابل یکی از تیم‌های ثروتمند و قدرتمند فوتبال آسیا شکست خوردیم.

بیک‌زاده در پاسخ به این پرسش که چرا تیم‌های ایرانی امسال هم نتوانستند در آسیا به موفقیت برسند، ‌گفت: این اتفاق برای اولین‌بار نیست که رخ می‌دهد و در سال‌های گذشته هم شاهد بودیم که چنین نتایجی حاصل شد. تیم‌های ایرانی از لحاظ شرایط مالی و امکانات قابل قیاس با تیم‌های عربی و تیم‌های شرق آسیا نیستند. آنها با خرید چند بازیکن گرانقیمت به‌کلی شرایط تیم‌شان را تغییر می‌دهند. تیم‌های ایرانی با این شرایط و با این امکانات و همچنین مشکلات مالی نمی‌توانند در آسیا موفق باشند.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به مصدومیتش در بازی با العین امارات گفت: متأسفانه از ناحیه مچ پا مصدوم شدم و دیگر نمی‌توانستم بازی کنم. الان هم وضعیتم برای دیدار با استقلال در فینال جام حذفی مبهم است. بازی نکردن در این بازی برایم ناراحت‌کننده خواهد بود.

وی در مورد اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند استقلال را شکست بدهد، ‌گفت: قهرمانی در جام حذفی می‌تواند ناراحتی ما را از بابت حذف از لیگ قهرمانان آسیا کمتر کند. امیدوارم استقلال را شکست بدهیم و یک جام به هواداران‌مان تقدیم کنیم. تیم ما پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را دارد، هرچند که با حریف پرقدرتی بازی می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج