۳۳۳۴۵۷
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

آذری: آقای بهروان حالا جواب ما را بده!

مدیرعامل ذوب آهن ادعا می کند از اول هم پیش بینی می کرد که بازیکنی از استقلال و ذوب آهن به تیم ملی دعوت نمی شوند ولی سازمان لیگ با درخواست آنها برای به تعویق افتادن فینال جام حذفی موافقت نکرد.

ورزش سه: مدیرعامل ذوب آهن ادعا می کند از اول هم پیش بینی می کرد که بازیکنی از استقلال و ذوب آهن به تیم ملی دعوت نمی شوند ولی سازمان لیگ با درخواست آنها برای به تعویق افتادن فینال جام حذفی موافقت نکرد.

سعید آذری در این باره گفت: من از اول هم همه این شرایط را پیش بینی کرده بودم و در نامه ای هم که به سازمان لیگ زده بودیم تمام این صحبت ها را مطرح کرده بودیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه مجددا قصد اعتراض به تاریخ فینال جام حذفی را دارد یا نه هم گفت: به چه کسی اعتراض کنیم؟ همین که مردم متوجه حقانیت ذوب آهن شدند کافی است. دیگر اعتراض ما فایده ای ندارد.

مدیرعامل ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا سازمان لیگ در تعیین تاریخ فینال حذفی به استقلال کمک کرده است یا نه هم گفت: من اصلا چنین نظری ندارم ولی ما در نامه ای که به سازمان لیگ زدیم تمام این موارد را لحاظ کرده بودیم.

آذری در پایان گفت: فقط حرف من این است که آقای بهروان شما که می گفتی از دست ذوب آهنی ها دلخور شده ای حالا جواب حقی که از ما ضایع شد را بده. اگر بازی فینال چند روز دیرتر برگزار می شد هیچ اتفاقی نمی افتاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • abi

      بروباباعروس نمیتونه برقصه میگه زمین کجه

    • بدون نام

      فدراسیون یار و یاور استقلال هست دیگه

    • majidsepahani

      خدمت اقای اذری عرض کنم که اقای اذری تواین چندسال کجا از طرف فدراسیون به فوتبال اصفهان رسیدگی وحمایت شده که این بار ودرشرایطی که یک طرف فینال یک تیم تهرانی حضورداره و فدراسیونیها وبه خصوص اقای مهندس تاج اصفهانی که خودش یکی از بدخواهان دوتیم ذوب وسپاهان محسوب میشه.پس شما توزمین بهشون ثابت کنید که خدا باشماست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج