جاباما
۳۳۳۵۰۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

طاهری: استقلال قهرمان می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:ذوب‌آهن تیمی سرسخت است اما استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود.

خبرگزاری فارس: بیژن طاهری در خصوص دیدار استقلال و ذوب آهن و ارزیابی وی از این مسابقه گفت: اطلاعات من از هر دو تیم کامل است و هم مسابقات لیگ و هم لیگ قهرمانان آسیا را به خوبی تماشا می‌کردم. نتیجه یک سال زحمت روز یکشنبه مشخص می‌شود و من می‌دانم که ذوب آهن تیم بسیار سرسختی است که امسال لیگ قهرمانان را خوب شروع کرد و در آخر حذف شد اما اینکه فکر کنیم ذوب آهن چون شکست خورده به استقلال هم می‌بازد فکری غلط است.

وی افزود: استقلال فراز و نشیب زیادی داشت و روزهای سختی را گذراند. تیم هفته ها در صدر جدول بود و بعد از شکست مقابل پرسپولیس روزهای سختی را سپری کرد. به نظرم بازی بسیار پایاپای است و هر دو تیم مهره‌هایی دارند که می‌توانند بازی را دربیاورند. من در تیم استقلال مهدی رحمتی و امید ابراهیمی را مهره‌هایی تاثیرگذار می‌دانم.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص غیبت خسرو حیدری و سجاد شهباززاده و از طرف مقابل احسان پهلوان و هاشم بیگ‌زاده گفت: مهره‌هایی که در استقلال حضور ندارند تاثیرگذارتر هستند. ذوب آهن از ابتدای فصل کمبود بازیکن نداشت اما استقلال با چنین مشکلی مواجه بود در هر صورت استقلال تیم محبوب من است اما من از شکستش خوشحال نمی‌شوم. چه باشم و چه نباشم حمایت می‌کنم و اعتقاد دارم که این مربیان و بازیکنان می‌آیند و می‌روند و فقط نام استقلال است که می‌ماند. فراموش نکنید اگر حیدری و شهباززاده نیستند استقلال ابراهیمی را دارد که یک تنه کارهای بزرگی انجام می‌دهد. من اعتقاد دارم استقلال روز یکشنبه قهرمان می‌شود حتی با وجود کمبودهایی که دارد.

طاهری با انتقاد از عملکرد اعضای هیات مدیره استقلال گفت: ای کاش ما از پرسپولیسی‌ها یاد می‌گرفتیم چون این تیم هم قهرمان نشد اما دیدید هواداران و مدیریت باشگاه چگونه او را حمایت کردند؟ ای کاش مدیرعامل و هیات مدیره استقلال به جای مذاکرات مخفیانه و برهم زدن ذهن مظلومی به او و تیمش روحیه می‌دادند اگر استقلال قهرمان نشود ضرر به چشم این آقایان نمی‌رود چون آن‌ها پست‌هایشان در سال‌های آینده مشخص است و دودش به چشم مردم می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشالله استقلال قهرمان میشه اما آقای مظلو
      می نشان داده که مربی کارکشته ای نیست و باید این تیم را به اهلش بسپاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج