جاباما
۳۳۳۵۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زیدان: کیک ما آماده قرار گرفتن در فر است

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: کیک تیم من آماده قرار گرفتن در فر است.

خبرگزاری فارس: زین الدین زیدان در نشست خبری خود مطالبی را بازگو کرد که از دید خبرنگاران اروپایی، یک پیروزی رسانه‌ای محسوب می‌شد.

زیدان در آغاز سخنان خود ضمن اشاره به یک اصطلاح معروف اسپانیایی در باب آماده بودن برای نبرد و مبارزه گفت: تخم مرغ و شکر را اضافه کرده‌ایم و ماده اولیه خود را حسابی گرفته است، کیک ما آماده قرار گرفتن در فر است و کاملا آماده هستیم.

زیدان درباره آمادگی جسمانی کریستیانو رونالدو نیز گفت: او صد در صد آماده است و به بازی خواهد رسید، مادرید بدون رونالدو؟ هرگز.

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید در ادامه با اشاره به حساسیت بالای فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: شاید هواداران رئال مادرید یا مدیرعامل از این نگاه من چندان لذت نبرند اما من نگاه خودم را دارم، برای من باختن با رعایت اخلاق بسیار با ارزش‌تر است تا پیروزی بدون اخلاق، باید به حریف احترام بگذاریم، این یک فینال مادریدی در قلب ایتالیا است، پس هر دو تیم مسئول هستند و باید مراقب آبروی کشور خود هم باشند، احترام متقابل برای من بسیار اهمیت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج