۳۳۳۶۴۵
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

پرچم‌دار جدید ZTE معرفی شد +عکس

شرکت چینی ZTE بالاخره پرچم‌دار جدیدش، Axon ۷ را معرفی کرد. این گوشی جدیدترین مدل سری گوشی‌های هوشمند Axon است.

مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: روز گذشته شرکت چینی ZTE بالاخره پرچم‌دار جدیدش، Axon ۷ را معرفی کرد. این گوشی جدیدترین مدل سری گوشی‌های هوشمند Axon است. سری اکسون شامل مدل‌های Axon Mini و Axon Pro می‌‌شود. ZTE برای طراحی این گوشی‌ با شرکت Designworks وارد همکاری شده تا یک ظاهر و حس متفاوت را در طراحی آن پیاده کند. استودیوی طراحی Designworks با شرکت‌های بزرگی مثل «رولز رویس» (Rolls Royce) و بی‌ام‌و همکاری داشته است و حالا هم به این شرکت چینی کمک کرده تا پرچم‌دار جدیدش را به شکل «اصیل و ساده» وارد بازار کند. بدنه‌ی این گوشی که از جنس آلومینیوم است، لبه‌های تیز ندارد و علاوه براین باریک و خوش‌دست است.

پرچم‌دار جدید ZTE معرفی شد +عکس

حس‌گر اثر انگشت Axon ۷ در پشت دستگاه قرار دارد، چون مسوولان ZTE و Designworks هر دو هم‌عقیده هستند که مردم معمولا وقتی می‌خواهند با انگشت شست‌شان قفل گوشی را باز کنند، ممکن است به طور تصادفی گوشی‌شان را بیندازند. این دستگاه دو بلندگو دارد که در قسمت بالا و پایین تعبیه شده‌اند. گوشی Axon ۷ در دو رنگ طلایی و خاکستری ساخته شده است.

با توجه به اینکه Axon ۷، پرچم دار جدید ZTE است، تعجبی ندارد که سخت‌افزارهای قدرتمندی برای آن در نظر گرفته شده. این گوشی به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED با وضوح QHD مجهز است و روی آن سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ اجرا می‌شود. در پیکره‌بندی این دستگاه از تراشه‌ی کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۲۰، رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی استفاده شده است. همچنین گزینه‌ی رم ۶ گیگابایت و حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایت هم برای این مدل وجود دارد. دیگر مشخصات این گوشی شامل درگاه USB ۳.۰ از نوع Type C می‌شود که می‌تواند داده‌ها را با سرعت زیادی منتقل کند. علاوه بر این، Axon ۷ جزو اولین دستگاه‌هایی است که از پلتفرم واقعیت مجازی گوگل به نام Daydream پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی این دستگاه ۲۰ مگاپیکسلی بوده و به حسگر ISOCELL سامسونگ مجهز است. دوربین جلویی هم با دقت ۸ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند. دوربین اصلی می‌تواند با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و وضوح ۴K فیلم‌برداری کند. انرژی این گوشی را یک باتری با ظرفیت ۳۱۴۰ میلی‌آمپر ساعت تامین می‌کند.

گوشی Axon ۷ با ظاهری شیک و سخت‌افزار قوی راهی بازار آمریکا می‌شود تا بلکه این شرکت چینی بتواند با این پرچم‌دار جدید برای خودش اسم و رسمی به پا کند. قرار است این دستگاه با قیمت ۵۰۰ دلار در فروشگاه‌ها به فروش برود.

پرچم‌دار جدید ZTE معرفی شد +عکس

پرچم‌دار جدید ZTE معرفی شد +عکس

پرچم‌دار جدید ZTE معرفی شد +عکس

پرچم‌دار جدید ZTE معرفی شد +عکس

پرچم‌دار جدید ZTE معرفی شد +عکس

پرچم‌دار جدید ZTE معرفی شد +عکس

پرچم‌دار جدید ZTE معرفی شد +عکس

پرچم‌دار جدید ZTE معرفی شد +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کپی htc one

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج