۳۳۳۶۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بدیمنی ورزشگاه سن سیرو برای رئال مادرید

رئال مادرید هیچگاه در سن سیرو میلان پیروز نشده و اگر کمی خرافاتی باشیم، باید منتظر قهرمانی اتلتیکو مادرید در فینال امشب بمانیم.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، رئال مادرید امشب باید برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دو حریف را کنار بزند. ابتدا باید تیم سرسخت اتلتیکو مادرید را شکست دهد و از طرفی باید بر ناکامی‌هایش در سن سیرو پایان دهد. مادرید در ۱۴ بازی‌اش در ورزشگاه میلان تاکنون پیروز نشده است.

سنگین ترین شکست در لیگ قهرمانان اروپا

۱۹ آوریل ۱۹۸۹ یکی از بدترین شب های مادرید در اروپا بود. در این شب، سفیدپوشان پنج گل در سن سیرو دریافت کردند تا بدترین نتیجه خود در رقابت های اروپایی را در تاریخ باشگاه رقم بزنند. تیم لئو بین‌هاکر برابر میلان شکست ناپذیر تحقیر شد. میلانی که از بازیکنانی همچون آریگو ساچی، کاپیتان فرانکو بارسی، پائولو مالدینی، کارلو آنچلوتی، مارکو فان‌باستن، رودگولیت و فرانک رایکارد بهره می برد.

شهری که بیشترین بازی را در آن انجام داده است

امشب پانزدهیمن باری است که مادرید در میلان یک بازی اروپایی را انجام می دهد. در ۱۴ بازی اخیر هیچ‌گاه پیروز نشده است. سفیدپوشان بیشترین بازی را در این شهر انجام دادند. پس از میلان، مونیخ بیشتر از همه میزبان تیم اسپانیایی بوده است (۱۴بار).

هشت شکست و سه تساوی در لیگ قهرمانان

مادرید تاکنون ۱۱ بازی خود در لیگ قهرمانان را در سن سیرو انجام داده است. هفت بار میلان را به عنوان حریفش پیش رو داشت و چهار مرتبه مقابل اینتر قرار گرفته است. هشت بازی را با شکست و سه دیدار را با تساوی به پایان رساند. تیم اسپانیایی در این بازی ها تنها ۶ گل به ثمر رساند. این در حالی است که ۲۱ گل از دو تیم میلانی دریافت کرد. همچنین در جام یوفا در دو بازی اش در این شهر یک تساوی و یک شکست را به ثبت رساند.

رونالدو، ناکام در گلزنی

آمار نشان می دهد ناکامی کریستیانو رونالدو در گلزنی به تعداد انگشت های دست هم نمی رسد. یکی از آن ها گل نزدن در سن سیرو است. او تاکنون در لیگ قهرمانان اروپا سه بار در این ورزشگاه بازی کرده است. دو بار به عنوان بازیکن منچستریونایتد و یک بار برای مادرید در این جا به میدان رفت اما هیچ گاه در آن به پیروزی دست نیافت و حتی در ۲۷۰ دقیقه ای که بازی کرد موفق به گلزنی نشد.

هت‌تریک بیل با تاتنهام

گرت بیل نخستین بار است که با پیراهن مادرید در سن سیرو به میدان می رود. مهاجم ولزی به خوبی با ورزشگاه ایتالیایی آشنایی دارد. زمانی که در تاتنهام بازی می کرد فرصت بازی برابر اینتر را پیدا کرد. آن دیدار یکی از بهترین بازی های بیل با تیم انگلیسی بود. بیل، هت تریک کرد اما نتوانست مانع شکست چهار بر سه تیمش بشود.

گل بنزما تساوی را به ارمغان آورد

نخستین بار کریم بنزما با لیون به این شهر رفت. مهاجم فرانسوی از نیمکت بازی را تماشا کرد و تیمش شکست خورد. سپس به همراه مادرید در این ورزشگاه بازی کرد و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. این بازی از مرحله گروهی بود.

مودریچ تنها بازیکنی که توانسته در این شهر پیروز شود

از تیم کنونی مادرید تنها بازیکنی که توانسته میلان را با پیروزی ترک کند، لوکا مودریچ است. هافبک کروات این برد را به همراه تاتنهام به دست آورد. تیمش میلان را با یک گل شکست داد. او در این بازی در دقیقه ۲۲ به خاطر خطای جنارو گتوسو از زمین بیرون رفت. در دیگر بازی اش در این شهر به همراه مادرید چهار بر سه شکست خورد.

زیدان یک پیروزی در دوران فوتبال

زین الدین زیدان پنج فصل در یونتووس حضور داشت. در این مدت ۹ بار در لیگ ایتالیا در شهر میلان برابر دو تیم اینتر و میلان قرار گرفت. سرمربی کنونی مادرید تنها یک بار در این بازی ها پیروز شد. در این بازی میلان را ۶ بر یک در هم کوبیدند. زیدان گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

مرد فرانسوی تنها یک بار برابر سیمئونه پیروز شد

یونتووس و اینتر به مصاف هم رفتند و تیم زیدان توانست تیم سیمئونه را با یک گل شکست دهد. در بازی های دیگر این اتفاق برای مرد فرانسوی نیفتاد. این دو بازیکن سه بار برابر هم قرار گرفتند که دو تساوی و یک پیروزی برای اینتر به دست آمد. در این فصل به عنوان سرمربی مادرید و اتلتیکو به مصاف هم رفتند که باز هم سیمئونه پیروز شد.

در مقابل، حریف امشب مادرید تجربه پیروزی در این ورزشگاه را دارد. قرمز و سفیدپوشان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با تک گل دیگو کاستا در این شهر پیروز شدند. این تنها بازی اتلتیکو در میلان بود.

اگر این موضوع از لحاظ فردی نیز بررسی شود، سن سیرو برای فرناندو تورس خوش‌یمن است. مهاجم اسپانیایی زمانی که در لیورپول بازی می کرد، تک گل پیروزی را برابر اینتر به ثمر رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج