۳۳۳۶۹۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز: جمعه ها هیچی نمی چکه

آیدین سیارسریع در روزنامه قانون نوشت:

این که میگن جمعه‌ها خون جای بارون می‌چکه بیشتر برای روزنامه نگارها و طنزنویس‌ها مصداق داره. یعنی اگه ما رو تو کویر لوت ول کنن و بگن از آب، برق تولید کن خیلی راحت‌تر از اینه که بگن جمعه‌ها سوژه پیدا کن و بنویس. تنها کاری که در روزهای تعطیل از دست ما بر میاد اینه که در حالی که داریم با حسرت به تفریح و خوش گذرونی خانواده و دوستان نگاه می‌کنیم و آب دهن مون رو قورت میدیم، بیایم اینجا برای شما بنویسیم والا خبری نیست! به خدا خبری نیست. فقط دوستان با تمام قوا در حال انتقاد از شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان هستند با این حال نمی دونم چرا همین‌ها از طریق تلگرام دارن معایب شبکه‌های اجتماعی رو برای دوستان شون ارسال می‌کنن. طرف، صبح تا شب داره از آثار مخرب تلگرام حرف می‌زنه بعد میگه این کانال تلگرام منه، جان مادرت عضو شو. یه سری سوژه دیگه هم هست که از اتاق فرمان یکی با چاقو داره اشاره می‌کنه که به نفعته چیزی راجع بهش ننویسی.

الیاس نادران از کارنامه مجلس نهم دفاع کرده. این نشون میده انسان، توانایی انجام سخت‌ترین کارها رو هم داره. مهم خواستن است. دونالد ترامپ هم بالاخره نامزد نهایی حزب جمهوری خواه شد و نشون داد فقط در کشور ما نیست که جوک‌ها تبدیل به واقعیت و بعدها خاطره میشن. الیاس نادران همینطور که از مجلس نهم دفاع می‌کرده گفته فضای کشور دو قطبی شده است. سرهنگ علیفر به نتیجه تازه‌ای رسیده و گفته کی‌روش اصلا مربی نیست. احتمالا به تازگی یکی صداش رو شبیه تاج کرده و زنگ زده سرهنگ و گفته واسه جام جهانی قراره تیم رو بدیم به تو. غلامرضا مصباحی مقدم گفته: لاریجانی لی لی به لالای اصلاح طلبان گذاشت. حالا ما نمی‌دونیم لالای اصلاح طلبان دقیقا کجاست و اصلا لالا چیه که لی لی رو بهش میذارن ولی این مشخص بود که وقتی اصولگراها لی لی به لالای تندروها میذاشتن لاریجانی هم لالا با اصلاح طلبان رو در دستور کار خودش قرار بده. به غروب جمعه نزدیک میشیم. از حالت خشکسالی خارج شدیم و احساس می‌کنیم یه کم داره خون جای بارون می‌چکه. دیگه به حداقل‌ها هم راضی هستیم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج