۳۳۳۷۱۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گلایه های مازیار فلاحی از لغو کنسرت

خواننده «قلب یخی» پس از جنجال‌های روز گذشته و موج خبری گسترده ایکه درباره لغو کنسرتش در شهر یزد در فضای مجازی بوجود آمد، سرانجام سکوتش را شکست و توضیحاتی را در این باره و اتفاقات بوجود آمده، ارائه داد.

وب‌سایت موسیقی ما: خواننده «قلب یخی» پس از جنجال‌های روز گذشته و موج خبری گسترده ایکه درباره لغو کنسرتش در شهر یزد در فضای مجازی بوجود آمد، سرانجام سکوتش را شکست و توضیحاتی را در این باره و اتفاقات بوجود آمده، ارائه داد.

گلایه های مازیار فلاحی از لغو کنسرت

مازیار فلاحی دقایقی پیش با انتشار متنی درباره اتفاقات اخیر و با اشاره به مسائل پیش آمده در شهر یزد، در یادداشتی نوشت: «قبل از هر چيز ممنونم از مردمي كه بليت‌هايي را مي‌خرند كه احتمال لغو دارد و جالب اينكه پس از لغو مجدد نيز اقدام به تهيه بليت مي‌كنند و اينان مردماني هستند كه موسيقي كشور را حمايت مي‌كنند .كنسرت من در شهر يزد براي دومين بار پياپي لغو شد .لغو پي در پي اين كنسرت پس از لغو پي در پي ديگر كنسرتها همچون لغو كنسرت استاد ناظري و كيهان كلهر اين شائبه را بوجود نمي آورد كه آيا برگزاري كنسرت ها در برخي شهر ها مجاز و در برخي ديگر غير مجاز است؟»

مازیار فلاحی در بخش دیگری از این یادداشت بدون اشاره به جزئیات اتفاقات رخ داده در یزد، توضیح داد: «آيا تفاوت چشمگيري در برگزاري يك كنسرت موسيقي بعنوان يكي از هفت هنر و يك مقوله فرهنگي ، با اكران يك فيلم با مضمون طنز براي داشتن لحظاتي شاد در سينما وجود دارد؟ آيا هنرمند موسيقي با هنرمند ديگر رشته‌هاي هنري بعنوان يك انسان تفاوت دارد؟ آيا قطعات موسيقي در ژانر دفاع مقدس، موسيقي ملي، موسيقي مذهبي نداريم و همين قطعات نيز در همين سالن‌هاي كنسرت اجرا نمي‌شوند؟ آيا همه قطعات موسيقي تمام اين كنسرت‌ها داراي مجوز نمي‌باشند و آيا هر اجرا نيز داراي مجوز جداگانه نمي‌باشد؟ و آيا فعاليت هنري اين گروه‌هاي موسيقي تحت مجوز رسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نيست؟ همه ما در يك كشور زندگي مي‌كنيم و با يك قانون واحد.بهتر است سليقه اي عمل نكنيم .موسيقي يك هنر بديع ، لطيف و دوست داشتني است و حق همه مردم ايران است...»

گفتنی‌ست با گذشت یک روز از اتفاقات یزد و حاشیه های مختلف خبری لغو این برنامه و برخی اتفاقات دیگر، هنوز مسئولین و مقامات فرهنگی بومی یزد و همچنین مسئولین دفتر موسیقی و معاونت هنری واکنشی به اتفاقات رخ داده در این شهر نشان نداده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج