۳۳۳۷۲۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

طرح زوج و فرد در رفتارهای کی‌روش

کارلوس کی روش در مصاحبه هایش رفتاری دوگانه دارد و یک روز از همه چیز ابراز رضایت می کند و یک روز ناراضی است و البته عصبانی.

خبرگزاری مهر: از رفتار کی‌روش انتقاد می کنند و در این راه به نظر می‌رسد بی ربط هم نمی گویند، کی‌روش انگار طرح زوج و فرد در اعصابش دارد، روزهای زوج حالش خوب است و از حل شدن مشکلاتش با تاج حرف می‌زند و روزهای فرد حالش خوب نیست و از زمین و زمان ایران می‌گیرد.

تیم ملی یک مشکل کوچک دارد و آن این است که با وجود آنکه کی‌روش یک سال قبل برنامه ساعت به ساعت تیم ملی را داده است و همه می‌دانستند که در این مقطع کی‌روش اردو دارد و به مصاف مقدونیه می‌رود، امروز زمین مناسب به تیم ملی بزرگ ایران نداده ایم چرا که ورزشگاه آزادی زیر کشت است.

کمی دیگر به کی‌روش حق می‌دهیم، این‌همه تاریخ برای برگزاری فینال جام حذفی وجود دارد، چرا باید درست وسط اردوی تدارکاتی تیم کی‌روش فینال برگزار شود؟ این مثل رد شدن اتوبوس جهانگردی است از روی سر مورچه خوار، که سالی یک بار از آن جاده عبور می‌کرد! و اوج بی‌توجهی به اردوی تیم ملی است که تنها چند روز در سال در اختیار مربی خودش است.

به راستی کجای دنیا وسط اردوی تیم ملی فینال جام حذفی برگزار می‌کنند؟ این کار را با یواخیم لو انجام بدهند، با اسکولاری، مورینیو فرگوسن، بکن بائر و ... انجام می‌دادند، چه اتفاقی رخ می داد؟ انگار کمی از مشکلات هم از جانب ما است.

بله کمی باید به کی‌روش حق داد. سروش رفیعی و بختیار رحمانی هم در اردوی تیم ملی نیستند چون سرباز هستند. سربازها در همیشه تاریخ مشکل تیم‌های ملی بوده اند، کارشان را درست نمی‌کردند تا دقیقه ۹۰ و مربیان همیشه از این بابت حرص می‌خوردند. نکته اما اینجاست که همین دو بازیکن با تراکتور همین دو هفته قبل از مرزها گذشتند و به میدان های بین المللی رفتند.

کی روش حق دارد از قراردادش و اعتبارش هم دفاع کند و بماند و مبارزه کند چون از دید مردان بزرگ جمله « خوب ول کند و برود» معنای زیادی ندارد. او قرارداد دارد و باید بماند و از اعتبارش دفاع کند.

کی روش باید این را بداند و البته از روز اولی که به ایران آمده می داند که زمین مشکل تمام سالهای گذشته فوتبال ایران بوده و از قضا بهترین شرایط برای وی فراهم شده و قبل از این همه مربیان تیم ملی دارای چنین امکاناتی نبودند. شاید زمانی که تیم ملی ایران با حشمت مهاجرانی به جام جهانی صعود کرد یک دهم امکانات فعلی را هم در اختیار نداشت.

حتی در جام جهانی ۱۹۹۸ و بعد از آن جام جهانی ۲۰۰۶ هم چنین امکاناتی در اختیار تیم ملی قرار نداشته است. برانکو که حالا سرمربی پرسپولیس است با همین زمین ها و همین امکانات کم توانست تیم ملی را مستقیم به جام جهانی ببرد و این همه هم غر نزد و این همه هم با این و آن دعوا نکرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صمد پناهی

      امثال برانکو باکی روش مقیاس نکنیم، کدوم حرف کی روش، زیاده خواهی است، اینهمه دشمنی باهاش برای چی؟؟؟؟؟ بیرون کنید ازایران، دلتان خنک میشه، ديگه پشت سرش حرف نمیزنید؟؟؟؟؟،بعد ازدوران طلایی بازیکنها ی همچون مهدوی کیا کریمی دایی باقری عزیزی عابد زاده خاکپور گل محمدی فوتبال ایران که ممکن است چندین سال طول بکشه یک تیم درست بشه، وتنها مربی میتوانست سازمان دهی بده همین آقای کی روش بود لطفا انصاف داشته باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج