جاباما
۳۳۳۷۲۹
۴ نظر
۵۰۱۷
۴ نظر
۵۰۱۷
پ

اجرای «دیوونه‌وار» حمید عسکری +عکس

«حمید عسکری» اولین کنسرت آلبوم «دیوونه‌وار» را روی صحنه برد.

وب‌سایت موسیقی ما: «حمید عسکری» اولین کنسرت آلبوم «دیوونه‌وار» را روی صحنه برد.

اجرای «دیوونه‌وار» حمید عسکری +عکس

این خواننده چهارم خرداد و با همت شرکت «سل‌فا» به مدیریت «مجید طوسی» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با مخاطبانش دیدار و عاشقانه‌هایش را در کنار آنها زمزمه کرد. کنسرت حمید عسکری از سوی دیگر یک اولین دیگر را هم با خود به همراه داشت؛ چندی پیش فرزند او به نام «کارن» متولد شد و اولین اجرای او پس از این اتفاق در روز چهار خرداد بود. به همین دلیل برخی از طرفدارانش عکس‌هایی از فرزند حمید عسکری در سایز بزرگ چاپ کرده و در اختیار داشتند!

پس از اجرای یک قطعه بی‌کلام توسط اعضای ارکستر، حمید عسکری با «دیوونه‌وار» و طراحی لباسی که در آن گردنبند کلیدش خودنمایی می‌کرد، وارد صحنه شد. تنظیم متفاوت این کار نسبت به نسخه آلبوم و نقش پررنگ «جیم‌بی» و سازهای کوبه‌ای به همراه ویولن حال و هوای این کار را تغییر داده بود. عسکری پس از سلام و احوالپرسی با حاضرین و اجرای قطعه «بیا دنبال من»، گیتار مشکی مخصوص خودش را برداشت و گفت:«قطعه‌ای که اکنون می‌خواهم بخوانم را به همسر عزیزم که اینجا حضور دارد تقدیم می‌کنم» و سپس «خیلی دوست دارم» را خواند. روند خاطره‌بازی این خواننده با کارهای قدیمی‌اش ادامه داشت و «دلم گرفته» که برای ده سال قبل است را هم به همراه حاضرین اجرا کرد. اما در ادامه به آلبوم جدیدش بازگشت و قطعه «توقع» با سولوی گیتار کلاسیک انتخاب بعدی او بود.

قطعه شاد «رویا» از آلبوم جدید حمید عسکری که پیش از ایام نوروز پخش شد یکی از درخواست‌های مکرر حاضرین بود که بالاخره اجرا شد و انرژی سالن را افزایش داد. یکی از نکات قطعات جدید حمید عسکری این بود که بر خلاف آلبوم که فضای تنظیم‌هایش اغلب الکترونیک بود، او و نوازندگانش روی استیج بیشتر از تکنوازی سازهای مختلف برای اجرای ملودی قطعات استفاده کرده و نقش قسمت‌های الکترونیک آثار را نسبتاً کمرنگ کرده بودند. از جمله در قطعه «کلافه» که با تنظیم کاملاً الکترونیک «مهران عباسی» در آلبوم شنیده شد اما در نسخه کنسرتی آن ویولن، گیتار الکتریک و پرکاشن نقش محوری داشتند.

اجرای «دیوونه‌وار» حمید عسکری +عکس

خواننده سه‌گانه «کما» پس از قطعه «عشق تو» برای معرفی «مهران خالصی» گفت:«از کنسرت بعدی او را به عنوان رهبر ارکستر روی این صحنه می‌بینید.» او همچنین درباره «شهاب اکبری» هم گفت:«هیچ خواننده‌ای را نمی‌توانید نام ببرید که با او کار کرده باشد و آلبومش منفجر نشده باشد.» یکی دیگر از بخش‌های این برنامه که در ادامه اجرای قطعه «تلافی» اتفاق افتاد، تک‌نوازی اعضای گروه بود. حمید عسکری در این بخش و برای معرفی «میلاد عالمی»، نوازنده جوان ساز ویولن، گفت:«ایشان نوازنده ارکستر سمفونیک تهران هستند و سابقه حضور در مایستر ارکستر و نشستن بر جایگاه «ارسلان کامکار» بزرگ را هم دارند.» او درباره «اشکان پویانیان»، نوازنده کیبورد، هم اعلام کرد:«ایشان رتبه یک دانشگاه هنر هستند و به همین دلیل از سربازی معاف شدند!» این خواننده همچنین «سعید صارمی»، نوازنده پرکاشن، را هم به این شکل معرفی کرد:«ایشان یکی از آرتیست‌های کمپانی LP هستند و نامشان در سایت آن کمپانی هم ثبت شده است.» در این کنسرت هم همانند اجراهای گذشته حمید عسکری قطعات ریتمیک و انرژیک این خواننده طرفداران زیادی داشت. اما «وای از عشق» از آلبوم جدید در پایان برنامه فضای برنامه را آرام و عاشقانه کرد و حسن ختام کنسرت هم قطعه «خوشبختی» با تکنوازی ویولن و جیم‌بی بود.

«امید جهان»، «مهران خالصی»، «شهاب اکبری» و «علی ایلیا» مهمانان این کنسرت بودند. منصور جنید (کیبورد۱)، مهدی قاسمی (گیتار بیس)، فرهاد بهبهانی (گیتار نایلون)، محمدعلی نصری (گیتار الکتریک)، اشکان پویانیان (کیبورد۲) و امین قمی‌نژاد (درامز و سرپرست ارکستر) به عنوان اعضای ارکستر کما در کنار حمید عسکری حضور داشتند.

اجرای «دیوونه‌وار» حمید عسکری +عکس

اجرای «دیوونه‌وار» حمید عسکری +عکس

اجرای «دیوونه‌وار» حمید عسکری +عکس

اجرای «دیوونه‌وار» حمید عسکری +عکس

اجرای «دیوونه‌وار» حمید عسکری +عکس

اجرای «دیوونه‌وار» حمید عسکری +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهریار جعفری

      عالی

    • نفس

      عالی

    • علی نصیری

      عالی

    • @@@حدیث@@@

      عاشقشم چون تکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج