جاباما
۳۳۳۷۵۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

عکس: حیواناتی که مدرک دانشگاهی دارند!

شاید برای شما نیز دور از واقعیت باشد که حیوانات هم بتوانند تحصیل کنند اما این موضوع حقیقت دارد.

وبسایت باشگاه خبرنگاران: شاید برای شما نیز دور از واقعیت باشد که حیوانات هم بتوانند تحصیل کنند اما این موضوع حقیقت دارد.

۱- این سگ که در تصویر مشاهده می‌کنید از همان دانشگاهی که رییس او درس می‌خوانده فارغ التحصیل شده و نوعی سگ پلیس است که مدرک کارشناسی عدالت کیفری از داشگاه کنکوردیا دارد و در آنجا به گذراندن دوره‌ها پرداخته است. این حیوان نخبه توانسته نمره بسیار عالی و کاملی دریافت کند در حالی که رییس او هنوز نتوانسته است بسیاری از دوره ها را با نمره کامل بگذراند.

عکس: حیواناتی که مدرک دانشگاهی دارند!

۲- این گربه پس از آنکه صاحبانش ۲۵ دلار در مرکز ارائه مدرک در مقابل دریافت هزینه پرداخت کردند، دارای مدرک فارغ اتحصیلی از دبیرستان شد. بیشتر مدارکی که از چنین مراکزی گرفته می‌شود بر اساس تجارب، سابقه و عملکرد درنظر گرفته می‌شود.

این حیوان می‌تواند به طرز بسیار عجیب و جالبی در اتاق‌های خانه جعبه سازی می‌کند و به گونه‌های متفاوتی آن‌ها را با چند حرکت بچیند که انسان‌ها برای انجام آن کار نیاز به هوش و مهارت بالایی دارند.

عکس: حیواناتی که مدرک دانشگاهی دارند!

۳- این سگ دارای مدرک حساب و دیفرانسیل است. پروفسوری که صاحب این حیوان است، باور دارد که سگ‌ها درکی درونی از علم دارند و زمانی که از سگش می‌خواهد شیئی پرتاب شده را بیاورد، سگ کوتاه‌ترین و بهترین راه ممکن را برای رفتن و بازگشتن انتخاب می‌کند.

این سگ به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی در ذهن او مسیریاب دقیقی نصب شده است. او همیشه راهی را انتخاب می‌کند که با تمام حساب‌های ریاضی نیز کوتاه‌ترین مسیر محاسبه شده است. این سگ صاحب مدرک دکتری افتخاری از کالج هوپ شده است.

عکس: حیواناتی که مدرک دانشگاهی دارند!

۴- سگی که در دانشگاه اوکلاهما درس خوانده است

این سگ خدماتی نمی‌تواند بخواند یا مراحل ریاضی را انجام دهد اما با این وجود در چنین دانشگاه معتبری در حال تحصیل است تا بتواند سگ خدماتی حرفه‌ای شود. او بعد از ۲ سال کار به عنوان سگ درمانی توانست مدرک افتخاری دیپلم رشته‌های انسانی، درمانی و خدماتی را دریافت کند.

عکس: حیواناتی که مدرک دانشگاهی دارند!

جالب این است که او لباس فرم پوشیده و هنگام دریافت درجه عالی با اعطاکنندگان هدایا دست می‌دهد و با سر از آن ها تشکر می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج