۳۳۳۷۹۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

بازی در حال حرکت با کامپیوتر قابل‌حمل HP

HP اخیرا سری جدیدی از لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی خود را تحت برند Omen X معرفی کرده اما ظاهرا این شرکت بر روی کامپیوترهای شخصی‌ای که به گیمرها امکان بازی در حال حرکت در فضای واقعیت مجازی را می‌دهند هم کار می کند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت HP اخیرا سری جدیدی از لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی خود را تحت برند Omen X معرفی کرده اما ظاهرا این شرکت بر روی کامپیوترهای قابل حمل هم کار می‌کند. کامپیوترهای شخصی‌ای که به گیمرها امکان بازی در حال حرکت در فضای واقعیت مجازی را می‌دهند. عجیب نیست اگر این ایده به نظرتان آشنا برسد. شرکت MSI هم بر روی چنین کامپیوتری کار کرده و شرکت Zotac هم در همین زمینه ایده مشابهی دارد. مجموعه تلاش‌هایی که مسیر جدیدی در ساخت کامپیوترها را نمایان کرده است.

بازی در حال حرکت با کامپیوتر قابل‌حمل HP

با این حال برخلاف کامپیوترهای قابل حمل MSI و Zotac، کامپیوتر شرکت اچ‌پی - Omen X VR PC Pack - هنوز در حد یک نمونه اولیه است و به این زودی‌ها قابل خرید نخواهد بود. گفته شده این کامپیوتر قابل حمل پردازنده Intel Core i۵/i۷ H، حافظه‌های SSD از نوع M.۲ و ۳۲ گیگابایت حافظه DDR۴ دارد. سعی خواهد شد که وزن این کامپیوتر کمتر از ۴.۵ کیلو باشد و به این شکل حمل آن چندان دشوار نخواهد بود. همچنین وجود دو خنک‌کننده با قابلیت تخلیه هوا از پشت، این سیستم را خنک نگه خواهد داشت.

هنوز حرفی از زمان عرضه و شکل عرضه این دستگاه به بازار مطرح نشده اما احتمالا سر و کله نسخه آزمایشی آن در نمایشگاه کامپیوتکس یا نمایشگاه E۳ پیدا خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Reza

      خدایی آدم کیف میکنه از این همه علمو دانشو نوآوری.مگه ما چه فرقی با اونا داریم؟؟؟!!! چرا اونا انقدر پیشرو هستن و ما ....هر ساعت و هر روز ی چیزه تازه به دنیا معرفی میکنن.یعنی میشه ی روز بیاد که ما هم برسیم به اون سطح؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج