۳۳۳۷۹۷
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

تصویر جدید از کابین مرسدس بنز E کوپه

نسخه‌های پروتوتایپ کوپه و کانورتیبل مرسدس E کلاس پیش از این زیر پوششی سنگین از کاورها سوژه‌ی عکاسان شده بودند اما هم‌اکنون تصویر جدیدی از نمای داخلی این کوپه را شکار کرده‌اند.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: نسخه‌های پروتوتایپ کوپه و کانورتیبل مرسدس E کلاس پیش از این زیر پوششی سنگین از کاورها سوژه‌ی عکاسان شده بودند اما هم‌اکنون تصویر جدیدی از نمای داخلی این کوپه را شکار کرده‌اند.

از جمله تغییراتی که در کابین رخ داده می‌توان به دریچه‌های تهویه‌ی توربینی شکل و کنسول مرکزی پایین‌تر و اصلاح‌شده اشاره کرد که موقعیتی بهتر داشته و خودنمایی می‌کند.

این نسخه‌ی شکار شده جزو مدل‌های پایه بوده و از صفحه‌ی کیلومتر شمار آنالوگ دوتایی سود می‌برد که توسط صفحه‌ای LCD از هم جدا شده‌اند، اما مدل‌های سطح بالاتر از کنسول کاملاً دیجیتال استفاده خواهند کرد.

تصویر جدید از کابین مرسدس بنز E کوپه

در این تصویر دیده نمی‌شود اما از دیگر تفاوت‌های نسخه‌ی کوپه و کانورتیبل به طرح ۴ سرنشینه خودرو با صندلی‌های انفرادی عقب مربوط می‌شود.

مرسدس در بخش بیرونی اکثر روکش‌های فلزی بدنه را جدا کرده و علیرغم وجود پوشش‌های استتار کننده ما می‌توانیم خطوط جذاب بدنه‌ی این کوپه‌ی جدید را درک کنیم. درحالی‌که به نظر می‌رسد این خودرو احساسی قوی‌تر نسبت به C کلاس کوپه داشته باشد، اما E کلاس کوپه از سندرم عروسک ماتروشکا (عروسک‌های چوبی تقریباً هم‌شکل که به ترتیب اندازه درون هم قرار می‌گیرند) رنج می‌برد، بیماری‌ای که این روزها گریبان گیر صنعت خودروسازی لوکس آلمان شده است.

تصویر جدید از کابین مرسدس بنز E کوپه

این کوپه از پلتفرم MRA استفاده می‌کند که در دیگر ساخته‌های مرسدس نظیر E،C و S کلاس نیز بکار رفته است.E کلاس کوپه همچنین از قوای محرکه‌ی برادر سدان خود استفاده می‌کند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به نسخه پایه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با ۲۴۱ اسب بخار قدرت و نسخه‌ی ۶ سیلندر توربوشارژ دار AMG E۴۳ با ۳۹۶ اسب بخار قدرت اشاره کرد. در اروپا پیشرانه‌های دیزلی نیز در دسترس خواهند بود.

نسخه‌ی قدرتمند AMG E۶۳ با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ سیلندر توئین توربو و قدرت ۵۶۳ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری وارد میدان خواهد شد. نسخه‌ی قوی S نیز قدرت ۶۰۴ اسب بخاری و ۸۵۰ نیوتون متری خواهد داشت.

تصویر جدید از کابین مرسدس بنز E کوپه


تصویر جدید از کابین مرسدس بنز E کوپه

بهای خودرو هنوز مشخص نشده اما در همان حدود مدل‌های قبلی خواهد بود و امیدواریم که این خودرو را در اوایل ۲۰۱۷ ببینیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضاشاه پسند

      خیلی زیباست وزیبنده اقازاده ها…

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج