جاباما
۳۳۳۸۴۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کرگر: گواردیولا باید نگران مورینیو باشد

ستاره پیشین لیورپول بر این باور است مورینیو در منچستریونایتد موفق خواهد شد و این مربی پرتغالی را تهدیدی جدی برای گواردیولا دانست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، سران باشگاه منچستریونایتد در نهایت بعد از کش و قوس های زیاد، لوییس فان خال را از کار برکنار و ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی فصل بعد خود انتخاب کردند تا تقابل گواردیولا و مورینیو این بار در رقابت های لیگ جزیره تکرار شود.

جیمی کرگر نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و گفت: گواردیولا باید احساس نگرانی کند چراکه غیر ممکن است مورینیو تغییر کند. چه طرفدار مورینیو بود و چه از او متنفر بود نمی توان انکار کرد که این مربی پرتغالی کاربلد است و این توانایی را دارد که منچستریونایتد را به روزهای اوج برگرداند. من هم جزو کسانی هستم که بر این باورند مورینیو مناسب یونایتد نیست اما شیاطین سرخ به کسب قهرمانی و جام نیز دارند و مربی را جذب کردند که ید طولای در این زمینه دارد.

او ادامه داد: مورینیو از ۱۴ جامی که تاکنون در آن رقابت کرده، ۸ عنوان قهرمانی را به دست آورده است. یعنی ۵۰ درصد تلاش های او موفقیت آمیز بوده و این آمار بسیار خوبی است. مورینیو با فرگوسن قابل مقایسه نیست. فرگوسن دیگر در فوتبال تکرار نمی شود.

کرگر افزود: دیوید مویس بسیار صبور بود اما او نتوانست انتظارات هواداران را برآورده کند. فان خال تلاش کرد فوتبال هجومی هلند را به لیگ جزیره آورد اما او هم موفق نبود. الان نوبت به مورینیو است. مربی که هم با رئال و هم با چلسی و اینتر رکوردهای جالب توجه ای را به جای گذاشت. بعضی می گویند که مورینیو به بازیکنان جوان بازی نمی دهد اما من چنین چیزی را قبول ندارم. او در پورتو به کارلوس آلبرتو، در رئال به رافائل واران و در اینتر به داویده سانتون بازی داد و این نشان می دهد او اگر بازیکنان جوانی در اختیار داشته باشد، به آنها بازی می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • rea

      چه شودرقابت فصل بعد گواردیولا مورینیو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج