۳۳۳۸۶۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

خوردبین: خدا کند بنگر بماند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنی که می خواهد به تیم ما بیاید اول باید عاشق باشد و بعد به دنبال مسایل مالی.

کاپ: محمود خوردبین درباره آخرین اتفاقات در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بنده چند روزی از فضا دور بودم اما طی هفته گذشته چند مرتبه ای به باشگاه رفتم و تا جایی که می دانم در زمینه نقل و انتقالات اقدامات خوبی صورت گرفته است. ما در وهله اول برای حل مشکل تیم در خط دروازه بیرانوند را جذب کردیم که به نظرم بهترین خرید ما همین دروازه بان خواهد بود زیرا پست دروازه بانی بسیار مهم است و حالا خیال مان از این بابت راحت است.

وی درباره جدایی احتمالی محسن بنگر از پرسپولیس گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم اما خدا کند محسن در تیم بماند زیرا به نظر من محسن بنگر بازیکن بزرگی است و حضورش در کنار جوان ها می تواند به کادر فنی کمک کند. شخصا دوست دارم محسن در تیم بماند اما درباره بازیکنان نظر نهایی را آقای برانکو خواهد داد.

خوردبین درباره مهدی طارمی نیز خاطرنشان کرد: من به مهدی توصیه می کنم یک سال دیگر در پرسپولیس بماند و بعد از قهرمانی آسیا به همراه این تیم به یک باشگاه بزرگ اروپایی برود. مسلما اگر طارمی امسال بماند و بیشتر بدرخشد پیشنهادات چشمگیری به او می رسد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برخی بازیکنان که تا با پیشنهاد پرسپولیس روبه رو می شوند قیمتی نجومی پیدا می کنند، تصریح کرد: اینها باید بدانند پرسپولیس یک برند است. اگر تیم های دیگر مثلا ۷۰۰ میلیون تومان پول می دهند، پرسپولیس باید ۴۰۰ میلیون بدهد. داستان این تیم متفاوت است. باشگاه برای خرید بازیکن سقفی را تعیین کرده که براساس آن سقف جلو می رود. بازیکن چه ملی پوش باشد و چه غیرملی پوش باید براساس سقف باشگاه وارد مذاکره شود. بازیکنی که به پرسپولیس می آید اول باید عاشق این تیم باشد و بعد سراغ مسایل مالی برود.

خوردبین در پاسخ به این سوال که چه بازیکنانی حضورشان در تیم قطعی شده، اذعان داشت: این مورد را مدیریت باشگاه در زمان خودش خواهد گفت اما شخصا فکر می کنم پرسپولیس فصل آینده تیم خوبی باشد و باشگاه نفراتی را جذب کند که بسیار تاثیرگذار باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا جذب خالد شفیعی مدافع تراکتورسازی قطعی شده است بیان داشت: من اطلاعی ندارم و بهتر است طاهری در این باره صحبت کند. البته قطعا برای پست مدافع وسط نفراتی مدنظر هستند اما اینکه شفیعی بین آنها هست یا خیر، من بی اطلاع هستم.

خوردبین که یکی از علاقه مندان پروپاقرص فوتبال اسپانیاست درباره دیدار امشب رئال مادرید - اتلتیکو گفت: با آنکه همه می دانند من یک بارسایی تیر هستم اما دلم می خواهد امشب رئال مادرید بازی را ببرد و قهرمان شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی میری

      بنگرم بره هیچی نمیشه. خیال همه راحت. ؟،!

    • سجاد

      بنگرهم نباشه مثل بقیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج