۳۳۳۹۱۱
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

کمیته امداد: به حضرت عباس کمک های مردم به خارج نمی رود

رئیس کمیته امداد با اعلام این که قرار نیست کاندیدای ریاست جمهوری شود، در خصوص دفاتر کمیته در خارج از کشور گفت: هیچ کدام از دفاتر تعطیل نشده است ولی سعی شده از کارکنان محلی در این دفاتر استفاده شود و در لبنان و سوریه اصلا کارمند ایرانی نداریم.

خبرگزاری ایرنا: رئیس کمیته امداد با اعلام این که قرار نیست کاندیدای ریاست جمهوری شود، در خصوص دفاتر کمیته در خارج از کشور گفت: هیچ کدام از دفاتر تعطیل نشده است ولی سعی شده از کارکنان محلی در این دفاتر استفاده شود و در لبنان و سوریه اصلا کارمند ایرانی نداریم.

سید پرویز فتاح که چندی بود شایعه تمایلش برای کاندیداتوری ریاست جمهوری دور دوازدهم مطرح شده بود،در حاشیه بازدید همراه با خبرنگاران این کمیته از مددجویان کمیته امداد در خوزستان در این باره گفت، به کار کمیته امداد علاقه مندم و این حرفها تماما شایعه است.

به حضرت عباس پول کمک‌ها مردمی ایران به دیگر کشورها نمی رود

وی درباره دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:‌ در برخی از کشورها دفاتر کمیته امداد و خیرین وجود دارد ولی از ایران مبلغی به آنجا نمی‌رود و این دفاتر هزینه ای برای کمیته امداد ندارند.

وی در ادامه با اشاره به واکنش وزارت علوم درباره خریداری ساختمان کمیته امداد گفت: وزارت علوم مبلغ یک هزار میلیارد تومانی خریداری این ساختمان را تکذیب کرده ولی یکی از خریداران این ساختمان است. بسیاری از ارگان ها و وزارتخانه‌ علاقمند خریداری این ساختمان هستند.

دنبال ریاست جمهوری نیستم

وی با اعلام تکذیب کاندیداتوریش در پست ریاست جمهوری گفت: علاقه زیادی به کار در کمیته امداد دارم و این کار را برای آخرتم انجام می دهم و نمی خواهم کاندیدای ریاست جمهوری شوم.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: به دنبال افزایش مستمری مددجویان نیستیم، ولی خدمات را به مددجویان را افزایش می دهیم.

وی در ادامه بیمه تکمیلی، بیمه حوادث را در راستای افزایش خدمت به مددجویان اعلام کرد و افزود: نباید مددجویان را عادت داد به یک حقوق ثابت مانند یارانه، این موضوع خوبی نیست.

فتاح با اشاره به این که دیگر کمک ها مادی و حمایت مالی مستقیم چاره چاز مشکلات نیست، گفت: کمیته امداد نیز افزایش خدمات و تسهیلات به مددجویان را در دستورکار خود قرار داده است، هرچند در صورت آنکه خانواده ای نیاز به رسیدگی بیشتر داشته باشد، به طور موردی از آنها دستگیری و حمایت می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود خدا بر بنده خوب خدا

      پاسخ ها

      • حسین

        وی درباره دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:‌ در برخی از کشورها دفاتر کمیته امداد و خیرین وجود دارد ولی از ایران مبلغی به آنجا نمی‌رود و این دفاتر هزینه ای برای کمیته امداد ندارند. اونوقت این دفاتر دقیقا کجا هستند و برای مستمندان ایران چه کاری انجام میدهند و اگر هزینه ای ندارند اصلا تمام کمیته امداد به این کشور ها انتقال وساختمانهای ایران به خیریه واگذار بشه یه کانکس هم جوابگوی ملت خودمان هست دیگه اصراف هم نمیشه.........!

    • ناصرکیانی

      بنام خداودرودبرآنهایی که در راه خدمت به خلق خدا یند

    • گم نام

      با سلام .آقای فتاح فرمودید کمکهای مردمی .اگه کمکها مردمی .پس چرا کارمندنتان اینقدر بد برخورد میکنن که انگاری از گلوی زنو بچه خودشون گرفتن وبه اجبار میخوان بدن به مردم.ده روز پیش رفته بودم کانون بازنشستگان کنار کمیته امداد .سروصدایی زیادی بود مثل بقیه تماشاگران داشتم نگاه میکردم یک خانم با گریه و ناله از دست روزگار که مجبور شده دست شو برای امرار معاش جلوی بنده خدا دراز کنه میخواست از پنجره کمیته بندازه پایین خودشو مادرش که انگاری مشکل تنفسی هم داشت با رنگ و روی پریده تلاش میکرد که نظاره خانم اینکارو کنه...بهر جهت مادره موفق شد خانم و به سمت پله ببره اما قبل از این که برن مادره یک سری کاغذ گویا مدارک بود پاره کرد.ریخت زمین بدشم هر دو گریه کنان از کمیته خارج شدن واقعا ناراحت کننده بود اما اینکه گفتند به خارجی کمک نمیکنید اگر شما افغان را خارجی نمیدانید نمیدونم اما بیشتر کسانی که آنجا بودن مرد وزن افعانبودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج