جاباما
۳۳۴۰۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جانسن جا پای بروس ولیس می گذارد

دواین جانسن بازیگر اکشن کار و ورزشکار سینما، در فیلم بدون نام تازه اش پا جای پای بروس ویلیس و مجموعه فیلم معروف او «جان سخت» می گذارد.

جام جم: دواین جانسن بازیگر اکشن کار و ورزشکار سینما، در فیلم بدون نام تازه اش پا جای پای بروس ویلیس و مجموعه فیلم معروف او «جان سخت» می گذارد.

منابع نزدیک به سازندگان فیلم گفته اند داستان و حال و هوای آن، به شدت شبیه این فیلم پرفروش و معروف دهه هشتاد میلادی است.

جانسن جا پای بروس ولیس می گذارد

با این حال، تهیه کنندگان اکشن جدید دواین جانسن در شرکت مستقل فیلم سازی لجندری فیلمز، حاضر به افشای خط اصلی داستان آن نشده اند.

تنها چیزی که تا به حال در باره این اکشن گفته شده این است که داستانش را به زبانی دلهره آور تعریف می کند ودر یک پارک تفریحی بزرگ چینی اتفاق می افتد.به نوشته امپایر آنلاین، دواین جانسن در داستان فیلم نقش پلیسی را بازی می کند که مثل کاراکتر ویلیس در «جان سخت» ها، یک تنه در مقابل شخصیت های شرور ماجرا می ایستد.

فیلم نامه غیراقتباسی فیلم را راوسون توربرمی نویسد و خودش هم کارگردان آن خواهد بود. او مدتی قبل جانسن را در کمدی اکشن «هوش مرکزی» هدایت کرد.این فیلم نامه در مرحله مقدماتی نگارش قرار دارد و برای اواخر فصل تابستان آماده می شود. به این ترتیب، کلید فیلم برداری فیلم تا زودتر از فصل زمستان زده نخواهد شد.

از آن جا که بخش اصلی داستان این اکشن دلهره آور در یک پارک تفریحی بزرگ چینی رخ می دهد، احتمال زیادی وجود دارد چینی ها هم در تولید آن مشارکت کنند.در دو سال اخیر، سرمایه گذاران چینی و صنعت سینمای این کشور آسیایی بر روی تعدادی از محصولات پرسروصدا و بلاک باستر هالیوودی سرمایه گذاری کرده اند.

«هوش مرکزی» دواین جانسن برای اول ژولای به روی پرده سینماهای جهان می رود و از آن، به عنوان یکی از محصولات پرفروش فصل تابستان اسم برده می شود.دواین جانسن قهرمان کشتی کج که به راک هم معروف است، این روزها مشغول بازی در قسمت هشتم مجموعه فیلم اکشن «سریع و آتشی» است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج