جاباما
۳۳۴۰۸۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بازی جیمزباند درفیلم اکشن «لاگن لوکی»

دانیل کریگ جیمزباند سینما با دور شدن از ماجراجویی های جاسوسی، در فیلم اکشن و دلهره آور «لاگن لوکی» وارد یک دنیای سرشار از توطئه می شود.

جام جم: دانیل کریگ جیمزباند سینما با دور شدن از ماجراجویی های جاسوسی، در فیلم اکشن و دلهره آور «لاگن لوکی» وارد یک دنیای سرشار از توطئه می شود.

کارگردانی فیلم تازه کریگ را استیون سودربرگ کانادایی تبار به عهده دارد. فیلم نامه این اکشن را هم، خود سودربرگ نوشته است.

بازی جیمزباند درفیلم اکشن «لاگن لوکی»

تا به حال، حضور کاترین هیگل در فیلم قطعی شده است. احتمال دارد چانینگ تاتوم، آدام درایور و ست مک فارلین هم به جمع بازیگران آن بپیوندند.

نقطه کلیدی داستان فیلم در باره یک مسابقه بزرگ است. چند برادر در محور اصلی ماجراهای داستان قرار دارند. طرح یک قتل، ماجراها را به سمت و سوی تازه ای می برد.ین در حالی است که ماشین ها و تعقیب و گریز با ماشین، حرف مهمی در داستان فیلم و پیشبرد ماجراهای دلهره آور و هیجان انگیز آن می زنند.

کلید فیلم برداری «لاگن لوکی» برای اوایل فصل پائیز زده می شود. بخش مهمی از صحنه های فیلم در لوکیشن های مختلف کشور کانادا فیلم برداری خواهد شد.دانیل کریگ در حالی از دنیای مامور دو صفرهفت دور شده و در فیلم های دیگر بازی می کند، که شنیده می شود او قصد دارد همکاری با پروژه جیمز باند را قطع کند.

مدتی قبل اعلام شد این بازیگر انگلیسی تبار قصد دارد با یک مجموعه تلویزیونی به نام «پیوریتی» همکاری کند. این اولین کاراو با رسانه تلویزیون به حساب می آید.اسکات رودین تهیه کننده معتبر سینما، تهیه کننده این مجموعه دلهره آور تلویزیونی است. تاد فیلد فیلم ساز سرشناس سینما هم، امر کارگردانی آن را به عهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج