جاباما
۳۳۴۰۹۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

گلایه های سیاوش طهمورث

سیاوش طهمورث بازیگر سریال های پرمخاطبی از جمله « درپناه تو» ،«مسافر ری»‌ ،« نابرده رنج» و«برابر اصل» بوده است. همچنین سریال «زیر تیغ» با بازی او این روزها از شبکه آی فیلم باز پخش می شود.

روزنامه بانی فیلم: سیاوش طهمورث بازیگر سریال های پرمخاطبی از جمله « درپناه تو» ،«مسافر ری»‌ ،« نابرده رنج» و«برابر اصل» بوده است. همچنین سریال «زیر تیغ» با بازی او این روزها از شبکه آی فیلم باز پخش می شود.

وی همچنین به تازگی در بخشی از سریال در حال پخش «معمای شاه» نیز بازی کرده است. او از برخی آموزشگاه ها به خاطر استفاده از نام او به عنوان مدرس بازیگری گله دارد، چرا که او به گفته خودش در هیچ آموزشگاهی تدریس نکرده است.

گلایه های سیاوش طهمورث

وی درباره حضور کم رنگش در تصویر به ما توضیح می دهد: «تصویر به طور کلی ما را فراموش کرده است ، سینما و تلویزیون فرقی ندارد، هر دو ما را کنار گذاشته اند. حوزه تئاتر سالن انچنانی به جز سالن تئاتر وحدت ندارد و متاسفانه این سالن هم پولی شده است. من به دنبال یک متن خوب برای ساخت نمایش هستم.

متن خوب ،‌یعنی متنی قوی و جذاب که متاسفانه راحت به دست نمی آید». وی در ادامه می افزاید:« آخرین بار سریال « معمای شاه» با بازی من از تلویزیون پخش شده است. خوشحالم که در بهترین قسمت از « معمای شاه» ایفای نقش کردم. درباره کلیت این سریال نظر نمی دهم ، چرا که قضاوت اثار ، آن هم از نوع تاریخی ، به این راحتی نیست.

نقد درست نیاز به زمان و تفکر بیشتری دارد که به نظرم در مجال این گفت و گو نمی گنجد». این بازیگر در پایان می گوید:« من با هیچ آموزشگاه بازیگری برای تدریس همکاری نمی کنم. من به طور کلی اعتقادی به این اموزشگاه ها ندارم و به نظرم نتیجه کار بسیاری از آن ها موثر نبوده است.

اگر بازیگری موفق روزی در این موسسات حضور داشته از توانایی خودش پیشرفت کرده ، چون نسبت به روند این آموزشگاه ها آگاهم و موافق آن ها نیستم. چندی پیش در یک سایتی اسم من را به عنوان مدرس بازیگری در یکی از موسسات آورده بودند و من بلافاصله برای برداشتن نامم از سایت اقدام کردم. امیدوارم دیگر چنین استفاده های دروغینی از نام هنرمندان نشود».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج