جاباما
۳۳۴۰۹۶
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

امیر حسین صدیق مجری برنامه «کتاب باز»

امیرحسین صدیق بازیگر سریال های تلویزیونی همچون « قصه های تا به تا» ، « عصر پاییزی»،«کتابخانه هدهد» و « درد سرهای عظیم ۲» ایفای نقش کرده است. او در حال حاضر اجرای برنامه « کتاب باز» را از شبکه نسیم بر عهده دارد.

روزنامه بانی فیلم: امیرحسین صدیق بازیگر سریال های تلویزیونی همچون « قصه های تا به تا» ، « عصر پاییزی»،«کتابخانه هدهد» و « درد سرهای عظیم ۲» ایفای نقش کرده است. او در حال حاضر اجرای برنامه « کتاب باز» را از شبکه نسیم بر عهده دارد.

امیر حسین صدیق مجری برنامه «کتاب باز»

همچنین فیلم سینمایی «آشوب» به کارگردانی کاظم راست گفتار و با حضور او به زودی اکران خواهد شد. وی در سریال « بیقرار۲» به کارگردانی فلورا سام نیز بازی کرده است و این سریال آماده پخش است ، اما هنوز پخش نشده است. او در تله فیلم «گوشی قرمز» نیز بازی کرده ،‌اما هنوز پخش نشده است.

وی درباره فعالیت های اخیر خود به ما توضیح می دهد:« من در حال حاضر بیشتر به حضور دربرنامه «کتاب باز» از شبکه نسیم می پردازم. این برنامههر شب ساعت ۹:۳۰ پخش می شود. پیش از این برنامه در تله فیلم « گوشی قرمز» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی بازی کرده ام و هنوز ژخش نشده است. مدت های زیادی از اتمام فیلمبرداری سریال « بیقرار۲» به کارگردانی فلورا سام می گذرد و هنوز تلویزیون برای پخش آن اقدامی نکرده است.

تلویزیون سریال های تکراری راپخش می کند ،‌اما کارهای آماده اش را مدت ها پخش نمی کند». وی در ادامه می افزاید:« دوستان هنرمندم لطف دارند و پیشنهاد های زیادی برای حضور در تئاتر به من می دهند ، اما من با توجه به شرایطم امکان حضور در آن ها را نداشته ام. در حوزه سینما هم پیشنهاد هایی دارم ، اما هنوز قطعی نشده است. در اپیزودی از یک سریال برای شبکه نمایش خانگی هم بازی کرده ام و هنوز سریال پخش نشده است». این بازیگر در پایان می گوید:« به نظر من بود و نبود یک نفر در کلیت سازمان تاثیر نمی گذارد ، بلکه باید کل سیستم به سمت بهبود، تغییر کند».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام هم بازیگری خوب هست و مرد موفق

    • ایرانی

      برنامه کتاب باز برنامه قشنگیه!

      امیرحسین صدیق واقعا پسر خوب و دوست داشتنیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج