جاباما
۳۳۴۱۵۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تشکر شرکت‌های اینترنتی از وزیر ارتباطات

۵ شرکت معتبر ارائه دهنده اینترنت با ارسال نامه‌ی مشترکی به وزیر ارتباطات از راه اندازی مراکز تبادل داده داخلی (iXP) و کاهش چشم‌گیر دیتای داخلی تقدیر و تشکر کردند.

پایگاه اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات: ۵ شرکت معتبر ارائه دهنده اینترنت با ارسال نامه‌ی مشترکی به وزیر ارتباطات از راه اندازی مراکز تبادل داده داخلی (iXP) و کاهش چشم‌گیر دیتای داخلی تقدیر و تشکر کردند. مرکز تبادل داده داخلی که به مناسبت روز جهانی ارتباطات در تهران راه اندازی شد و قرار است در مشهد، تبریز و شیراز هم راه اندازی شود، سبب شده که قیمت تبادل اطلاعات داخلی از ۱.۷ میلیارد تومان به ۹ میلیون تومان برسد.

تشکر شرکت‌های اینترنتی از وزیر ارتباطات

مدیران شرکت های اینترنتی آریا رسانه تدبیر (شاتل)، پارسان لین ارتباطات (پارس آنلاین)، داده گستر عصر نوین (های‌وب)، پیشگامان توسعه ارتباطات و آسیاتک با ارسال نامه مشترکی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه‌اندازی مرکز iXP به منظور کاهش چشم‌گیر دیتای داخلی، توسعه‌ی شبکه ملی انتقال داده‌ها و ترویج فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات در کشور تشکر کردند.

در این نامه ضمن تشکر و تقدیر از عزم راسخ و مدیریت شایسته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در انجام کلیه‌ی اقدامات اجرایی، از حمایت‌های بی‌دریغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یکی از موفقیت‌های مهم در عملکرد آن که در دولت یازدهم ثبت خواهد شد، یاد شده است.

همچنین از مهم‌ترین دستاوردهای این پروژه ملی در طی دو سال به افزایش کیفیت محتوای داخلی، کاهش چشم‌گیر هزینه‌ی محتوای داخلی، مهاجرت سرورهای ایرانی از خارج به داخل کشور به علت مزیت‌های قیمتی و کیفیتی، تقویت و توسعه اشتغال در حوزه مراکز داده به علت افزایش تقاضا در نتیجه‌ی کاهش قیمت تمام شده، تقویت و توسعه‌ی اشتغال در حوزه تولید محتوی داخلی به علت مزیت‌های کیفیتی و قیمتی، افزایش میزان و حجم محتوای داخلی به میزان ۷۰۰ درصد بیشتر از آن چیزی که در ۱۰ سال گذشته ایجاد شده بود، اشاره شده است.

در ادامه‌ی نامه‌ی تشکر از مدیران اینترنتی، اجرای موفقیت‌آمیز این پروژه‌ی ملی که حاصل برنامه‌ریزی و تلاش چشمگیر در کلیه‌ی سطوح از جمله وزارت ارتباطات بوده را موجب جلوگیری از افزایش قیمت خدمات برای مشتریان به رغم افزایش قیمت کلیه‌ی پارامترهای تأثیرگذار در قیمت تمام شده عنوان کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج