۳۳۴۲۵۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

برنامه‌ سفر روحانی به آذربایجان غربی

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر ئیس جمهوری ایران برنامه‌های سفر رئیس جمهور و هیئت همراه وی را به استان آذربایجان غربی تشریح کرد.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر ئیس جمهوری ایران برنامه‌های سفر رئیس جمهور و هیئت همراه وی را به استان آذربایجان غربی تشریح کرد.

طاهره قیومی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه توجیهی با خبرنگاران آذربایجان غربی افزود: حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری کشورمان فردا ساعت ۹:۳۰ از طریق فرودگاه بین‌المللی ارومیه وارد این شهر می‌شود، در ابتدا مورد استقبال مسؤولان و مردم قرار گرفته و سپس مسیر فرودگاه ارومیه را طی و در ورزشگاه تختی با مردم دیدار خواهد داشت.

وی ادامه داد: پس از آن حجت الاسلام روحانی با علما، نخبگان، خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کرده و در جلسه «توسعه و ظرفیت سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی» که با حضور جمعی از سرمایه‌گذاران، فعالان اقتصادی و مسؤولان استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

قیومی افزود:در این راستا پروژه‌های افتتاحی و یا پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی می‌شوند از طریق ویدئو کنفرانس و به صورت همزمان و به دستور رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهند رسید.

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر ئیس جمهوری ایران ادامه داد:شرکت در شورای اداری، با حضور فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و سایر مسئولان اجرایی استان که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار می‌شود، از دیگر برنامه‌های این سفر در روز نخست است.

وی یاد آور شد: پیش‌بینی می‌شود رئیس جمهور در شورای اداری آخرین وضعیت دریاچه ارومیه را جویا شده و بخشی از سخنرانی خود را به موضوع دریاچه ارومیه که قول احیای آن را در شعارهای انتخابی خود به مردم آذربایجان غربی داده بود، اختصاص دهد.

قیومی گفت: در دومین روز از سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان غربی، حسن روحانی به جنوب استان آذربایجان غربی و به شهرستان مهاباد سفر خواهد کرد و ضمن دیدار با مردم شهرستان مهاباد، روبان قرمز پتروشیمی این شهرستان را نیز قیچی خواهد کرد.

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر ئیس جمهوری ایران افزود: براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده قرار است رئیس جمهور از دریاچه ارومیه بازدید هوایی داشته باشد و علاوه بر این، احتمال برگزاری نشست خبری رئیس جمهور نیز وجود دارد.

بیست و هشتمین سفر استانی رئیس جمهوری کشورمان و هئیت دولت به مدت دو روز فردا دهم خرداد به آذربایجان غربی صورت می گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مینا جهانگیزاده

      رنگ صفحه خیلی ناجوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج