۳۳۴۴۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یزدانی: استقلال از نظر ذهنى تیم پیروز نبود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال از نظر ذهنى تیم پیروز نبود و قابلیت بدست گرفتن ابتکار بازى را هرگز از خود نشان نداد.

خبرگزاری فارس: داریوش یزدانی درباره عملکرد استقلال در فینال جام حذفی گفت: استقلال نمایش بهتر و یا ضعیف‌ترى نسبت به مسابقات لیگ برتر نداشت و نهایتا در انتهاى فصل به جمع بندى قابل قبولى براى پیشرفت انفرادى و یا تیمى نمى‌ببینیم بلکه به مرور شاهد افت بازیکنانى نظیر رحمتى، شهباززاده و جابر انصارى نیز بودیم و بازیکن تاثیرگذارى مانند خسرو حیدرى هرگز به آمادگى مطلوب نرسید.

وی ادامه داد: استقلال از نظر ذهنى تیم پیروز نبود و قابلیت بدست گرفتن ابتکار بازى را هرگز از خود نشان نداد و عدم خودباورى این مجموعه باعث شد تا هفته‌ها صدرنشینى با عنوان سومى جایگزین شود و اگر لیگ برتر چهار هفته طولانى‌تر بود، قطعا عنوان سومى نیز از دست مى‌رفت. کمتر از ۷ روز پیش العین چگونگى غلبه بر ذوب‌آهن و راه‌هاى شکست این تیم را به خوبى نشان داد که کادر فنى استقلال مى‌توانست بهره لازم را از آنالیز خوب تیم العین ببرد که چنین نشد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد:‌ چنانچه استقلال سه هافبک مرکزى خود را با صبر و حوصله بیشترى در مرکز زمین مامور کنترل بازى و پیروز شدن در نبردهاى میانه میدان مى‌کرد و بلافاصله پس از بدست آوردن مجدد توپ، فضاهایى که در دو جناح قاسم حدادى‌فر و پشت مدافعین کنارى ذوب‌آهن بوجود مى‌آمد را هدف قرار مى‌دادند، مى‌توانستند نتیجه بهترى کسب کنند و همچنین استراتژى مالکیت توپ و توسعه و گسترش آن در عرض و طول زمین قطعا با توجه به خستگى تیم ذوب آهن مى‌توانست کارگشا باشد.

یزدانی ادامه داد: در مجموع زمانی‌که چهار عنصر تکنیک، تاکتیک، آمادگى جسمانى و آمادگى ذهنى را مورد ارزیابى قرار مى‌دهیم از نظر انفرادى و تیمى پیشرفت قابل قبولى در مجموعه استقلال نمى‌بینیم. یکى دیگر از ضعف‌هاى استقلال در سه فصل گذشته ضعف مدیریت این تیم است و امیدواریم که وزارت ورزش نگاه ویژه‌اى نسبت به مدیریت تیم پرطرفدار استقلال داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: به سعید آذرى و یحیى گل‌محمدى عزیز و تیم خوب ذوب آهن تبریک می‌گویم و آرزوى موفقیت براى این تیم در رقابت‌هاى جام باشگاه‌هاى آسیا دارم. همچنین آرزوى روزهاى بهتر براى تیم استقلال و هواداران تیم دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج