۳۳۴۵۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ورمزیار: استقلال به بن‌بست رسیده بود

مدافع پیشین استقلالمی‌گوید پرویز مظلومی در تیم استقلال از خود اختیاری نداشت و دیگران برای او تصمیم می‌گرفتند.

خبرگزاری مهر: صادق ورمزیار با ابراز ناراحتی از شکست تیم استقلال در فینال جام حذفی، گفت: بعد از لیگ که استقلال در طول سه هفته صدرنشینی را با رتبه سوم عوض کرد، متأسفانه در جام حذفی نیز این تیم نتوانست به قهرمانی برسد و باز هم این تیم و هوادارانش ناکام ماندند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تاکید کرد: در طول فصل، استقلال نتوانست از لحاظ تاکتیکی و فنی عملکرد قابل قبولی داشته باشد. متأسفانه دیدیم که دست مظلومی برای تمام مربیان دیگر رو شده بود و آنها هیچ برنامه خاصی برای دیدار با حریفانشان نداشتند.

ورمزیار در خصوص فینال روز گذشته و قهرمانی ذوب‌آهن اصفهان نیز گفت: باید به ذوب‌آهن تبریک بگویم که توانستند با تمام سختی‌ها و بازی‌های پی‌در‌پی‌، جام قهرمانی را بالای سر ببرند و باز هم به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند. بازیکنان گل‌محمدی زیرکانه بازی کردند. با اینکه آنها بسیار خسته بودند، توانستند بازی را مدیریت کرده و در پایان در ضربات پنالتی قهرمانی را از آنِ خود کنند.

مدافع پیشین استقلال ادامه داد: مظلومی نتوانست از آخرین موقعیتش در استقلال استفاده کند. درست در روزی که همه فکر می‌کردند او و بازیکنانش، جام حذفی را بالای سر خواهند برد، به خاطر نداشتن برنامه‌های تاکتیکی، مقابل ذوب‌آهن تن به شکست دادند.

وی تاکید کرد: نمی‌دانم با چه ملاک و معیاری پنالتی چنین حساسی را به بازیکنی دادند که مدت‌ها بود به دلیل مصدومیت و پس از بازی با استقلال اهواز در ترکیب آبی‌پوشان جایی نداشت اما به یکباره او پنالتی‌زن استقلال می‌شود و دیدیم که چه اتفاقی بعد از آن افتاد.

ورمزیار در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه مظلومی در این تیم اختیاری از خود نداشت و دیگران برای او تصمیم می‌گرفتند. همین مسئله باعث شد تا او هیچ‌وقت بر روی تیمش تمرکز نداشته باشد و هر چه به او می‌گویند، او هم انجام دهد.

مدافع پیشین استقلال در پایان و در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر برکناری پرویز مظلومی از سرمربیگری استقلال، گفت: با نتایجی که به دست آمده، قاعدتاً باید او برکنار شود. بعد از پایان بازی شب گذشته دیدیم که چه در ورزشگاه و چه در فضای مجازی، همه خواهان برکناری او و حتی افشارزاده بودند. امیدوارم هر کسی که قرار است این پست سخت را قبول کند، از خود اراده داشته باشد و اجازه ندهد کسی در کارهای او دخالت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج