۳۳۴۶۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جدیدترین اطلاعات درباره‌ سرفیس‌فون

Weibo یا همان توییتر چینی، این‌روزها پر از شایعاتی درباره‌ی گوشی هوشمند جدید مایکروسافت، یعنی سرفیس‌فون (Surface Phone) است. گفته می‌شود این گوشی در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. همچنین از قبل می‌دانستیم که تراشه‌ی این گوشی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ خواهد بود.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: Weibo یا همان توییتر چینی، این‌روزها پر از شایعاتی درباره‌ی گوشی هوشمند جدید مایکروسافت، یعنی سرفیس‌فون (Surface Phone) است. بعضی از این شایعات را هم پیش‌ از این هم شنیده و خوانده‌ایم اما در این میان جزییاتی هم وجود دارند که دانستن‌شان خالی از فایده نیست.

جدیدترین اطلاعات درباره‌ سرفیس‌فون

گفته می‌شود این گوشی در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. همچنین از قبل می‌دانستیم که تراشه‌ی این گوشی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ خواهد بود.

این را هم ‌که سه مدل مختلف از سرفیس‌فون را در بازار خواهیم دید، از ماه پیش می‌دانیم. حالا به لطف Weibo یک‌سری شایعه از جزییات این سه مدل به دست‌مان رسیده است. یکی از این سه مدل برای کاربرد عمومی، دیگری برای شیفتگان فناوری گوشی هوشمند و مدل سوم برای کسب‌وکار تجارت است. مشخصات مدل‌های مذکور به این‌ترتیب است که مدل عمومی‌تر با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۳ گیگابایت رم می‌آید، مدل بعدی ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت رم خواهد داشت و بالاخره سومی با ۵۰۰ گیگابایت شگفت‌انگیز حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم وارد عرصه‌ی رقابت گوشی‌های هوشمند خواهد شد.

همچنین شایعاتی درمورد قیمت سرفیس‌فون وجود دارد که عدد ۹۰۰ دلار را نشان می‌دهند. البته به نظر می‌رسد این قیمت برای دو مدل آخر با مشخصات قدرتمندتر باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج