۳۳۴۶۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سبک دست: منصوریان بهترین گزینه است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در هیئت مدیره انتظار داشتیم در این فصل حداقل یک‌جام را بدست آوریم که این موضوع تحقق پیدا نکرد.

خبرگزاری تسنیم: شاهرخ سبک‌دست در مورد از دست دادن قهرمانی جام حذفی گفت: اگر چه جایگاه استقلال در لیگ برتر بهتر از فصل گذشته بود و تیم هم به فینال جام حذفی راه‌ پیدا کرد اما با توجه به حمایت‌هایی که از تیم و کادرفنی در این فصل در زمینه‌های مختلف از جمله مالی صورت گرفت و حواشی تیم نسبت به گذشته کمتر بود انتظار هواداران در این فصل برآورده نشد. در فینال جام حذفی هم که دیدید قهرمانی را به راحتی از دست دادیم.

وی در مورد انتظار هیئت مدیره از کادرفنی و تیم اظهار داشت: پتانسیل تیم خیلی بیشتر از اینها بود و ما در هیئت مدیره انتظار داشتیم در این فصل حداقل یک‌ جام را بدست آوریم که متاسفانه این موضوع تحقق پیدا نکرد ضمن اینکه در دو دربی‌ هم انتظارات ما برآورده نشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه از منصوریان و اسکوچیچ به عنوان گزینه‌های جانشین مظلومی نام برده می‌شود اما شانس منصوریان بیشتر است، تصریح کرد: نشست هیئت مدیره استقلال دوشنبه‌ها برگزار می‌شود اما به دلیل برگزاری فینال حذفی در یکشنبه شب این جلسه احتمالا در روز سه شنبه یا یکی دیگر از روزهای این هفته برگزار می‌شود. یکی از مسائل مهمی که در آن مورد بررسی قرار می‌گیرد بررسی عملکرد و وضعیت کادرفنی تیم است. از نظر شخصی معتقدم اگر روی گزینه‌ داخلی سرمایه‌گذاری انجام شود بهتر است تا یک مربی خارجی.

سبک دست ادامه داد: در مورد اینکه گفته می‌شود منصوریان گزینه اصلی هدایت استقلال در فصل آینده است باید بگویم برای انتخاب یک سرمربی ۳ فاکتور اساسی باید لحاظ شود. ابتدا محبوبیت و مقبولیت که منصوریان در این بین بهترین گزینه است بعد مباحث فنی که به تشخیص کمیته فنی باشگاه برمی‌گردد و در نهایت مباحث مالی که اگر گزینه‌ای از نظر فنی تایید شود و ایرانی باشد خیلی بهتر است روی او سرمایه‌گذاری کنیم.

وی گفت: فراموش نکنید که در زمینه جذب مربی و بازیکن خارجی هم تقریبا در استقلال تجربیات خوبی نداشته‌ایم بنابراین چه بهتر که سرمایه‌گذاری بر روی گزینه‌های ایرانی انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج