۳۳۴۷۰۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

افروزی: آسیب دیدگی غفور خطرناک نیست

فیزیوتراپیست تیم ملی والیبال ایران درباره آخرین وضعیت غفور گفت: مطمئن هستیم که این بازیکن پارگی رباط ندارد، اما قطعاً به بازی فردا مقابل فرانسه نمی‌رسد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سیامک افروزی، پزشک تیم ملی والیبال، درباره آسیب دیدگی امیر غفور اظهار داشت: غفور بعد از بازی دیروز درد کوچک در زانوی راست احساس می‌کرد که از نظر خودش در حدی نبود که اعلام کند. امروز (صبح) در مراسم صبحانه یک صحبتی با من داشت و در این باره مشورت کردیم. ترحیج دادیم که ام آر آی انجام شود. یکسری تشخیص‌ها در ذهن من هست که خطرناک نیست، اما منتظر هستیم که جواب آزمایش ام آر آی بیاید و بعد تصمیم بگیریم.

وی افزود: در این مدت هم درمان‌هایش را انجام می‌دهیم. پس به نظرم حداقل بازی فردا در ترکیب تیم نباشد بهتر است. بعد از آن روز به روز گزارش درمان او را می‌دهیم. اگر به این نتیجه برسیم که یک هفته یا ۱۰ روز یا کمتر و بیشتر نیاز به درمان دارد، اعلام خواهیم کرد. در غیر اینصورت اگر به این نتیجه برسیم که می‌تواند در روزهای آینده به تیم کمک کند آن را هم اعلام می‌کنیم.

افروزی خاطرنشان کرد: فعلاً قطعی می‌توانم بگویم آسیب دیدگی غفور خطرناک نیست. چیزی نیست که به آینده والیبالی او ضربه بزند. بیشترین موضوعی که برای ما مهم است اینکه به بازی‌های آینده با ۱۰۰ در صد توان می‌رسد یا خیر. سعی می‌کنیم در روزهای آینده مرتب گزارش وضعیت او را اعلام کنیم.

وی درباره دلیل آسیب دیدگی غفور ادامه داد: گویا وی در ست چهارم بازی با کانادا بعد از اسپک در فرود، دچار احساس بدی شده است. حتی دردی نداشته و به نظر خودش موضوع قابل گفتن هم نبوده است. قادر به ادامه بازی بود. بعد از آن چند ساعت از این موضوع گذشت و مشکل درد و تورم نداشت. این یک آسیب دیدگی از ناحیه زانوی پای راست است. انشالله بعد از انجام ام آر آی نتیجه قطعی را اعلام می کنیم. مطمئن هستیم که پارگی رباط ندارد. بدترین تشخیص کشیدگی درجه یک لیگامان (خفیف) است.

فیزیوتراپیست تیم ملی در پایان تاکید کرد: جواب ام آر آی هنوز آماده نشده است. از نظر من نباید در بازی فردا به میدان برود، اما در مورد سایر بازی‌ها بعداً می‌توانم نظر قطعی بدهم. اینکه در ترکیب ۱۴ نفره باشد و روی نیمکت باشد یا خیر موضوعی است که باید لوزانو در موردش تصمیم‌گیری کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      جالبه همان روز بازی با کانادا من رفتم تو فکر اینکه اگر بازیکنان موقع فرود احتیاط نکنن دچار آسیب دیدگی خواهند شد!! که همان روز غفور هم مصدوم شد !!!

    • ایرانی

      محمودی جای غفور رو نمی تونه بگیره ..... ای کاش مصدوم نمی شد ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج