جاباما
۳۳۴۷۱۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نامزدهای هیات رئیسه دائم مجلس

در جلسه امروز فراکسیون امید مجلس دهم، علی مطهری و مسعود پزشکیان نامزد هیات رئیسه و محمد قسیم عثمانی،‌ پروانه مافی و مهدی شیخ نیز به عنوان کاندیداهای کارپرداز هیات رئیسه مجلس دهم انتخاب شدند.

خبرگزاری فارس: نشست فراکسیون امید مجلس دهم ظهر امروز دوشنبه به ریاست محمدرضا عارف برگزار و بر اساس آراء ماخوذه، علی مطهری و مسعود پزشکیان کاندیدای هیات رئیسه دائم مجلس دهم شدند.

محمد قسیم عثمانی،‌ پروانه مافی و مهدی شیخ نیز به عنوان نامزدهای کارپرداز و سهیلا جلودارزاده، محمدعلی وکیلی،‌ علی سبحانی‌فر،‌علیرضا رحیمی، علی‌اصغر یوسف‌نژاد و عبدالکریم حسین‌زاده برای دبیری هیات رئیسه مجلس دهم از سوی فراکسیون امید انتخاب شدند.

محمدعلی وکیلی سخنگوی هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس دهم در این رابطه به فارس گفت: بر اساس تصمیم هیأت رئیسه این فراکسیون، مقرر شد کاندیدایی از سوی فراکسیون امید برای هیأت رئیسه دائم مجلس دهم معرفی نشود.

وی افزود: برای کاندیداتوری هیأت رئیسه دائم مجلس رقابت خواهیم داشت چرا که حداقل ۲ نفر از اعضای فراکسیون امید را می‌توانیم در هیأت رئیسه مجلس دهم داشته باشیم.

سخنگوی هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس دهم در پاسخ به این سوال که آیا برای هیات رئیسه داوطلب خواهید شد یا خیر گفت: صحبتی که از بنده مبنی بر اینکه من و یا آقای مطهری در هیات رئیسه جایگزین فردی دیگری می‌شویم، منتشر شده صحت ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج