جاباما
۳۳۴۷۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«۰۲۱» قصه مردی است که شعر می‌گوید

بازیگر و کارگردان «۰۲۱» با اشاره به تغییراتی که نمایش نسبت به اجرای قبلی داشته، عنوان کرد این اثر درباره فردی اهل ادبیات و شعر است که گذشته اش او را به این سمت سوق داده است.

خبرگزاری مهر: بازیگر و کارگردان «۰۲۱» با اشاره به تغییراتی که نمایش نسبت به اجرای قبلی داشته، عنوان کرد این اثر درباره فردی اهل ادبیات و شعر است که گذشته اش او را به این سمت سوق داده است.

سیامک صفری بازیگر و کارگردان «۰۲۱» درباره اجرای مجدد این اثر نمایشی به ما گفت: نمایش «۰۲۱» نوشته سجاد افشاریان است که سال ۹۰ با نام «صد سال پیش از تنهایی ما» در کافه تریای سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته بود از دیروز در سالن «کنش معاصر» مجددا اجرا خواهد شد.

«۰۲۱» قصه مردی است که شعر می‌گوید

وی درباره تغییراتی که نمایش نسبت به اجرای قبلی داشته است، عنوان کرد: به هرحال چند سال از اجرای قبلی گذشته و من اندکی کم حوصله تر شده ام اما نمایش با توجه به اینکه قبلا به صورت محیطی اجرا شده بود و حالا در یک سالن تئاتر به صحنه می رود دچار تغییراتی در فضاسازی و میزانسن شده و همچنین دخالت هایی متناسب با سالن «کنش معاصر» در متن نمایشنامه داده شده است.

این بازیگر تئاتر یادآور شد: این نمایشنامه نوشته سجاد افشاریان و اثر جذابی است اما با توجه به تعطیلی هایی که پیش‌رو داریم کار تنها ۱۸ اجرا خواهد داشت که البته امیدوارم با توجه به تبلیغات اندکی که نمایش داشته است مورد استقبال قرار گیرد.

صفری درباره داستان نمایش توضیح داد: «۰۲۱» داستان فردی اهل شعر و ادبیات است. فردی که سرنوشت، او را به سمت شعر سوق داده و طی اتفاقاتی که در زندگی اش رخ داده گوهر وجودی اش را پیدا کرده است. این فرد که ۰۲۱ نام دارد قرار است در مراسمی آخرین سروده اش را بخواند که در همین حین پلی می زند به گذشته و اتفاقاتی را که برایش رخ داده تا تبدیل به یک شاعر شود مرور می کند. در واقع این نمایش روایت مردی است که شعر می‌گوید و از دیوارها عبور می‌کند.

بازیگر مجموعه «دندون طلا» در پایان صحبت هایش متذکر شد: شخصیت این نمایش مونولوگ در حوزه ادبیات کار می کند؛ همان حوزه ای که در کشور ما طرفدار زیادی ندارد. این مساله را می توان از تیراژ اندک کتاب های منتشر شده دریافت. متاسفانه مردم کشور ما اهل ادبیات نیستند و کمتر علاقه مند به مطالعه اند و بیشتر ترجیح می دهند سرشان را به مسایل دیگر گرم کنند.

«۰۲۱» (صدسال پیش از تنهایی ما) نوشته سجاد افشاریان و با بازی سیامک صفری از یکشنبه ۹ خرداد ماه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ در سالن کنش معاصر روی صحنه رفته است.

این اثر نمایشی به دلیل محدودیت زمان شنبه‌ها هم روی صحنه می‌رود. همچنین یک گروه موسیقی در اجرای این نمایش حضور خواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج