۳۳۴۷۶۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

رونمایی از نسخه جدید GMC یوکان +عکس

شرکت آمریکایی جی‌ام‌سی نسخه‌ای ویژه از SUV محبوب و پرچم‌دار خود یعنی یوکان را بانام SLT Premium Edition رونمایی کرده است.

وب سایت پدال - امیر دهقان دستگردی: شرکت آمریکایی جی‌ام‌سی نسخه‌ای ویژه از SUV محبوب و پرچم‌دار خود یعنی یوکان را بانام SLT Premium Edition رونمایی کرده است. در این مدل از مقادیر زیادی کروم استفاده‌شده و امکان شخصی‌سازی ظاهری زیادی برای مشتریان فراهم کرده است. ویرایش SLT Premium در هر دو مدل یوکان و یوکان XL ارائه می‌شود. این SUV لوکس مجهز به رینگ‌های ۲۲ اینچی منحصربه‌فرد، جلوپنجرهٔ کرومی سفارشی و زه‌ها، رکاب‌ها و سر اگزوزهای کرومی بوده و در تابستان امسال برای فروش عرضه خواهد شد.

رونمایی از نسخه جدید GMC یوکان +عکس

مدیر بازاریابی جی‌ام‌سی «Stu Pierce» در رابطه با این خودرو می‌گوید: «مدل جدید یوکان SLT Premium امکان سفارشی‌سازی و تمایز بیشتری را نسبت به مدل فعلی و معمولی SLT ارائه می‌کند. این خودرو با آخرین فناوری‌ها، تجهیزات فراوان، سبکی منحصربه‌فرد و استایل پریمیوم برای کسانی ارائه می‌شود که به دنبال یک SUV لوکس فول سایز با توانایی‌هایی بی‌نظیر هستند».

رونمایی از نسخه جدید GMC یوکان +عکس

جی‌ام‌سی یوکان و یوکان SLT XL مجهز به پیشرانهٔ ۵.۳ لیتری V۸ است که ۳۵۵ اسب بخار قدرت دارد (مشترک با شورلت تاهو و سابربن) و با مصرف سوختی معادل ۱۰ لیتر در صد کیلومتر در مدل دیفرانسیل عقب، بهترین مصرف سوخت را در کلاس خود دارد. البته موتور قدرتمند ۶.۲ لیتری ۴۲۰ اسب بخاری متعلق به کادیلاک اسکالید فقط در یوکان دنالی ارائه می‌شود.

رونمایی از نسخه جدید GMC یوکان +عکس

ازجمله امکانات استاندارد یوکان SLT می‌توان به صندلی‌های ردیف دوم و سوم باقابلیت تا شدن برقی، درِ صندوق بار برقی با برنامه‌ریزی‌های متعدد برای تنظیم ارتفاع، شارژ بی‌سیم تلفن همراه، صفحه‌نمایش ۸ اینچی لمسی با سامانهٔ IntelliLink و سازگاری با کارپلی اپل و اندروید اتو گوگل و سیستم ورود و استارت بدون کلید اشاره کرد. این خودرو ازلحاظ ایمنی نیز با تجهیزات فراوانی چون سیستم رادار جلو و ایربگ مرکزی جلو، هیچ کمبودی ندارد. این ایربگ مرکزی، در میان راننده و سرنشین جلو باد شده و از برخورد سر آن‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند.

رونمایی از نسخه جدید GMC یوکان +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج