جاباما
۳۳۴۷۷۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

آرزوی بازیگر «بازی تاج و تخت»

بازی در نقش نسخه زن مامور ۰۰۷ کنار لئوناردو دی‌کاپریو رویای دست‌نیافتنی امیلیا کلارک است.

خبرآنلاین: بازی در نقش نسخه زن مامور ۰۰۷ کنار لئوناردو دی‌کاپریو رویای دست‌نیافتنی امیلیا کلارک است.

ستاره سریال «بازی تاج و تخت» هم به جمع مشتاقان حضور در سری فیلم‌های «جیمز باند» پیوست. این بازیگر در این باره گفت: «من رویاهای تحقق‌نیافتۀ بسیاری دارم. دوست دارم نقش جین باند را در فیلمی بازی کنم که لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر مرد آن است.»

آرزوی بازیگر «بازی تاج و تخت»

این بازیگر هنگام تبلیغ فیلم جدید خود به نام «من پیش از تو» این حرف‌ها را بیان کرد. کلارک در این فیلم برای نخستین بار نقش اصلی یک درام عاشقانه را بازی می‌کند.

نخستین کسی که بحث درباره مامور ۰۰۷ زن (جین باند) را مطرح کرد، جیلین اندرسون ستاره «پرونده‌های ایکس» بود. این بازیگر هفته گذشته پوستری را در توئیتر منتشر کرد که او را در نقش نسخه زن جیمز باند با نام جین باند نشان می‌داد.

تا اینجای کار هیچ‌ بازیگری به اندازه دنیل کریگ از سوی هواداران جیمز باند برای بازی در این نقش حمایت نمی‌شود. شاید یافتن یک بازیگر بریتانیایی که به خوبی از عهده ایفای این نقش برآید کار سختی باشد. در حال حاضر تام هیدلستون، آیدان ترنر، ادریس البا و دیمین لوئیس از گزینه‌های محتمل جایگزینی کریگ هستند.

سم مندس کارگردان «اسکای فال» و «اسپکتر» به تازگی گفت که انتخاب بازیگر جیمز باند تنها برعهده باربارا بروکولی تهیه‌کننده فیلم است و انتخاب نهایی او آن چیزی نیست که شما انتظار دارید.

شاید غیرمنتظره‌ترین خبر پس از تمام این گمانه‌زنی‌ها دیدن نام دنیل کریگ در فیلم بعدی جیمز باند باشد. با اینکه این بازیگر اعلام کرده است که دیگر تمایلی به بازی در این نقش ندارد، اما در حقیقت به صورت رسمی از بازی در این فیلم کناره نگرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج