۳۳۴۷۹۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کفاشیان: کی‌روش حق دارد ناراحت باشد

نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: نارضایتی کی‌روش از من منطقی است و او حق دارد که از عملکرد من ناراحت باشد.

خبرگزاری میزان: علی کفاشیان با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان شرایط خوبی دارد اظهار داشت: در حال حاضر بازیکنان تیم ملی در اردو به سر می‌برند و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند و برای بازی با مقدونیه آماده می‌شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه لیگ هم به پایان رسیده باید تمام تمرکزمان روی تیم ملی باشد تا این تیم بتواند به خوبی دوران آماده‌سازی خود را برای صعود به جام‌جهانی طی کند.

کفاشیان درباره نارضایتی کی‌روش از دوران ریاست او در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: نارضایتی کی‌روش از من منطقی است و او حق دارد که از عملکرد من ناراحت باشد. چون تیم ملی فوتبال همیشه با مشکلاتی مثل زمین چمن، امکانات اولیه و عدم پرداخت پاداش‌ بازیکنان و کادر فنی روبرو بود. ضمن اینکه دستمزد کی‌روش هم با تاخیر پرداخت می‌شد. او همیشه بابت این مسائل ناراحت بود و در حال حاضر هم این حق را به او می‌دهم که از دوران ریاست من در فدراسیون فوتبال به خوبی یاد نکند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه تغییری در ایفمارک صورت نخواهد گرفت گفت: ایفمارک محلی است که برای فعالیت‌های پزشکی در نظر گرفته شده و از این پس هم به فعالیت خودش ادامه می‌دهد و در اختیار کی‌روش قرار نخواهد گرفت. کی‌روش در نظر داشت که ساختمان ایفمارک مختص مربیان باشد، اما ما برای مربیان جای دیگری را پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با پست نایب‌رئیسی در فدراسیون فوتبال توانسته کنار بیاید اظهاز داشت: من دوست دارم خدمت کنم و پست و مقام برایم اهمیتی ندارد. بنابراین با همان انرژی دوران ریاستم در فدراسیون فوتبال در پست نایب‌رئیسی هم فعالیت خواهم کرد.

کفاشیان در پایان صحبت‌هاش خاطرنشان کرد: به احتمال ۹۹ درصد ما به جام جهانی صعود می‌کنیم و شرایط تیم ملی برای صعود به جام جهانی نسبت به دوره‌های قبل خیلی بهتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دخترک

      گفته مقام مهم نیس واسم من دوست دارم خدمت کنم !؟ بعد بالاترش خودش قبول کرده کی روش حق داره از دیتم ناراحت باشه چمن و زمین و ...مشکل داشت.
      اونوقت چه خدمتی کردی؟ همه چی مشکل داشت که.
      اههه هیچ چی و هیچ کس سرجای خودش نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج