۳۳۴۸۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

اعتراض شدید عضو خبرگان به حراج تهران

عضو مجلس خبرگان رهبری پیرامون برگزاری پنجمین حراج تهران در یکی از هتل های تهران گفت: بدون شک برگزاری چنین مراسم‌هایی در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست و ما باید نسبت به این گونه اقدامات وارد عمل شویم.

خبرگزاری میزان: آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری پیرامون برگزاری پنجمین حراج تهران در یکی از هتل های تهران که در آن مبلغی بیش از ۲۵ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد اشرافی گری و دعوت به ساده زیستی انتظار می رود که مسئولین و دستگاه های اجرایی کشورمان نیز با الهام از قوانین اسلامی در مقابله با اشرافی گری و تجمل گرایی وارد عمل شوند.

وی افزود: بدون شک برگزاری چنین مراسم هایی در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست و ما باید نسبت به این گونه اقدامات وارد عمل شویم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: به طور حتم کارهایی که برخلاف عرف و به منظور شهرت طلبی و اشراف گرایی صورت می گیرد در اسلام حرام است از این رو مقام معظم رهبری نیز با الهام از مکتب اسلام بارها تأکید کرده اند که باید از تجمل گرایی پرهیز کرد.

شبستری خاطر نشان کرد: انتظار می رود مسئولین هم دربرپایی نمایشگاه ها و هم در نهادهای مختلف ملاحظات لازم را رعایت کنند تا آحاد مردم مخصوصا خواص ازتجمل و اشرافی گری به دور باشند.

وی تأکید کرد: بدون شک برخورد با این گونه نمایشگاه‌ها از سوی دستگاه‌های مربوطه امری لازم و ضروری است و انتظار است درکوتاه ترین فرصت ممکن با آن برخورد شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لیلا

      تیتر یک طوری بود فکر کردم به اینکه تهران و کو ها و جنگلهاشو منابع طبیعی اشو حراج می کنن اعتراض کردن خوشحال شدم و متعجب...افسوس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج