جاباما
۳۳۴۸۲۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

حرف‌ها و بهانه‌های تکراری سرمربی تیم ملی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که پنج سال است مسئولیت آماده‌سازی این تیم را برعهده دارد و در بین سایر مربیان ملی بهترین امکانات هم در اختیارش بوده، نمی‌خواهد دست از حرف‌های تکراری‌اش بردارد.

خبرگزاری مهر: کارلوس کی‌روش همان حرفی را تکرار می کند که پنج سال قبل هم زده بود. او همان روز اولی که وارد فوتبال ایران شد و امکانات را دید می‌دانست که بضاعت فوتبال ایران از بُعد سخت‌افزاری همین است که هست. کی روش زمین کمپ تیم ملی را دید و سایر زمین ها را هم بررسی کرد.

او و البته همه مربیانی که قبل از او هم در تیم ملی بوده‌اند با همین امکانات ساخته‌اند و تیم ملی را به جلو برده‌اند. مگر کی‌روش با تیم ملی ایران چه افختاری کسب کرده که بقیه مربیان کسب نکرده بودند. آیا کی‌روش ایران را قهرمان آسیا کرد؟ آیا تیم ملی ایران در جام جهانی از گروهش بالا رفت؟ مضاف بر اینکه کی‌روش بیشتر همه مربیان در تیم ملی ایران فرصت داشته است.

نتایجی که او با تیم ملی گرفته همان نتایجی است که بقیه هم گرفته بودند. با همان امکانات کم و اردوهای کمتر. اما حالا این مرد پرتغالی که بهترین امکانات موجود در فوتبال ایران در اختیارش بوده دوباره سراغ موضوع تکراری و البته خسته کننده زمین رفته و حرفی تکراری و بهانه‌ای تکراری‌تر از آن گرفته است.

کی روش در حالی امروز اعلام کرده تمرینات تیم ملی را به خاطر نداشتن زمین تعطیل کرده است که زمین پژوهشگاه صنعت نفت در اختیار تیم ملی بوده و به گفته مدیر مجموعه ورزشی آزادی زمین شماره دو هم می توانست در اختیار این تیم باشد.

ضمن اینکه زمین اصلی کمپ تیم ملی هم در بهترین شرایط خود قرار دارد و حداقل می توانست برای دو جلسه تمرین مورد استفاده قرار گیرد تا تمرین تیم ملی تعطیل نشود. به نظر می رسد بهانه های تکراری کی روش دیگر خسته کننده شده و آقای سرمربی باید سرش را پایین بیندازد و کارش را بکند.

کی‌روش نشان داده وقتی با یک مسئول به مشکل بخورد از هر حربه ای استفاده می کند تا طرف را سرجایش بنشاند. او در آخرین مصاحبه اش به مدیر مجموعه ورزشی آزادی تاخت و قبل از این هم به مدیران و مسئولان دیگر حمله کرده بود.

به نظر می رسد کی روش تمرکزش روی استفاده از امکانات موجود نیست و به دنبال مسائل دیگری است. البته او در ایران شرایط بسیار خوبی دارد و دریافتی خوبی هم دارد و حالا اگر تمرینات تیم ملی هم چند روزی تعطیل بود اتفاق خاصی رخ نمی دهد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      اصلا مربی های ایرانی رو با كیروش مقایسه نكنید.كارای كیروش هم اصلا حرفه ای نیست فكر كنم دیگه مخش گوزیده هیچ كاری نمیتونه بره تیم بكنه به خاطر همین بهونه میاره

    • مهدی

      دیگه شورش رودراورده مفت خور.هرچه زودتر باید ردش کنن بره پی کارش

    • رضا

      این چه فکر میکنه اتعجبم که همه رو مطیع خود کرده اگه به او اجازه بدن تو سیاست کشور هم دخالت میکنه

    • صمد پناهی

      وجدان داشته باشیم، وقتی تا رییس فدراسیون فوتبال ميگه حق با کی روش است، حالا شما ميگي معلوم نیست دنبال چه چیزی، خوب تو،بگو دنبال چی؟ سرت بنداز پایین کار کن یعنی چی؟ به بچه ات ميتوني این حرف ولی ببه مربی سرشناس وکاربلد اينجوري توهین میکنی، خواسته،اش چی،؟زمین تمرینی، زیاد؟وووو،چقدر بی حرمتی میکنید به کسی که می‌خواهد مردم با فوتبال خوشحال کند،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج