۳۳۴۹۰۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دژاگه در قطر به آخر خط رسيد

با تغييرات مديريتی در العربی و همچنين سياست‌های جديد رئيس باشگاه، جدایی اشکان دژاگه از العربی قطر قطعی به نظر می‌رسد.

یازده نیوز: در پی نتایج ضعیف فصل اخیر العربی با وجود هزینه های کلان، طی روز‌های اخیر سونامی مدیریتی در این باشگاه ایجاد شد که در پی این تغییرات کلی در هیات مدیره و هیات رئیسه باشگاه، طی روز های آتی شیخ خلیفه بن حمد بن جبر آل ثانی به عنوان رئیس جدید باشگاه بر روی صندلی ریاست العربی خواهد نشست. شیخ خلیفه رئیس جدید باشگاه العربی ساعتی قبل در گفتگو با سایت الکاس از برنامه های خود برای بازگرداندن العربی به اوج گفت. رئیس جدید العربی در خصوص سرنوشت زولا روی نیمکت تیم گفت: "ما فهرستی از مربیان برای هدایت تیم را روی میز داریم که در حال بررسی آن برای پیدا کردن جانشین زولا هستیم." شیخ خلیفه در مورد بازیکنان خارجی العربی هم گفت: "ما ۴ بازیکن خارجی جدید را مد نظر داریم تا جذب کنیم و از بین خارجی های فعلی تیم (كه اشكان دژاگه يكی از آنهاست) فقط شاید پائولینیو در تیم حفظ شود اما مابقی رفتنی هستند".

این در حالیست که دژاگه ۲ سال دیگر با العربی قرارداد دارد و در صورت اخراج از این باشگاه العربی باید قرامت سنگینی به این ملی پوش ایرانی پرداخت کند. در مورد سرنوشت اشکان نیز باید دید که او آیا به فوتبال آلمان یا جزیره در اروپا بازخواهد گشت یا تیم دیگری در لیگ ستارگان قطر یا خاورمیانه را به عنوان مقصد انتخاب خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناصرچلنگری

      روزای اول وقتی میان یه خارجی ایرانی تبار رو پیدامیکنن توفوتبال دنیا ومیان بدون اشنایی طرف بهش پیشنهاد تیم ملی رومیدن اون طرف هم شوقش برای بازی تو تیم ملی و رویارویی باتیم های جهان چشمو گوشش روکوروکرمیکنه میاد وفقطکافیه بدباشع یا مسدوم بشه دیگه باید ازفوتبال خداحافظی کنه یا بره توپ جم کن تیمهای عربی بشه نمونش فریدون زندی که تواوج اومدو باموج رفت .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج