۳۳۴۹۳۰
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

با گزینه سرمربیگری استقلال آشنا شوید

باخت در فینال جام حذفی، پایان تلخی بود بر فصل نه‌چندان شیرین استقلالی‌ها با هدایت پرویز مظلومي‌.

روزنامه قانون: باخت در فینال جام حذفی، پایان تلخی بود بر فصل نه‌چندان شیرین استقلالی‌ها با هدایت پرویز مظلومي‌. فصلی که با فرازهای زیاد شروع شد و به یکباره از کمرکش فصل، پستی‌ها خودنمایی کرد و سرانجام در پایان کار تقریبا به سقوط انجاميد.

شاید گرفتن سهميه برای استقلالی که تغییرات زیادی را به خود مي‌دید و بازیکنان جوان زیادی به بدنه اش تزریق شده بود بد نبود اما این را هم نباید فراموش کرد که استقلال، استقلال است و هوادارانش صبر چندانی ندارند. آنها هیچ وقت ۴تایی شدن در دربی را نمي‌پذیرند و ازدست‌دادن دو جام، آن‌هم در آخرین گام را بر نمي‌تابند. همه این‌ها درکنار هم گواه بر این قضیه است که ماندن پرویز مظلومي‌ چیزی فراتر از معجزه خواهد بود.

گزینه‌های روی ميز از مدت‌ها پیش غربال شده بودند؛ منصوریان و اسکوچیچ با خط درشت و فرهاد مجیدی با قلمي‌کوچک و البته پرزرق و برق نوشته شدند. بعد از بازی فینال جام حذفی هم باز از این سه نفر نام برده مي‌‌شد تااینکه صبح روز گذشته اسم‌های جدیدی به گوش رسید؛یکی از این اسم‌ها که گویا پالس‌های مثبتی را هم به سمت خود دریافت کرده شاید یکی از متفاوت‌ترین گزینه‌های چند سال اخیر باشد. یک مرد ۶۰ ساله و سپیدموی از سرزمين خالق فوتبال، انگلیس؛ آقایی به نام جان چارلز پیکوک.

اما جان پیکوک کیست؟ به دنیا آمده لیدز،متولد ۲۷ مارچ ۱۹۵۶، دفاع آخر در زمان بازیگری. ۷ سال بازی در تیم اسکانتورپ و بعد از آن حضوری کوتاه و البته ناموفق در بوستون یونایتد. فوتبالیست بزرگی نبود. تعداد گل‌هایش در طول دوران بازیگری از تعداد انگشتان یک دست تجاوز نکرد و زود هم قید بازی کردن را زد. او در دوران بعد از بازیگری در FA انگلیس (آکادمي‌) مشغول به کار شد. بالغ بر ۲۰ سال در آنجا فعالیت کرد. عمرش را صرف پرورش استعدادهای انگلیسی کرد. از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۵ درگیر تیم‌های زیر ۱۷ سال و ۱۹ سال انگلستان بود.

دو بار در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ با تیم زیر ۱۷ ساله‌ها فاتح اروپا شد. آخرین نسلی که زیر نظر او کار کردند و حالا سری در ميان سرها درآورده اند روز بارکلی، رحیم استرلینگ، براهینو و دنی ولبک بوده اند. سال ۲۰۱۵ با پیشنهاد پائول کلمنت در دربی کانتی مواجه شد، برای پست دستیار اولی. بعد از حدود ۲۰ سال FA را ترک کرد و در تابستان ۲۰۱۵ به این تیم در چمپیونشیپ رفت. ابتدا اوضاع خوب بود و تیم در رده پنجم قرار گرفت اما به یکباره تیم وارد بحران شد. ۷ بازی بدون برد و اخراج آقای سرمربی. متعاقب آن، او هم برکنار شد. حالا جان پیکوک مدتی است که تیم ندارد و منتظر است تا پیشنهادی به دستش برسد. باید دید این گزینه چقدر برای استقلال جدی است. آیا او مي‌تواند پس از فرانک اوفارل، بار دیگر نام انگلیسی‌ها را در فوتبال ایران زنده کند یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز هم حضور مقتدر دلالان را مشاهده میکنید.

    • هادی پیروز فر

      در شرلیط الان گزینه داخلی بهتره از خارجیه..اونم هفتاد ساله..فوتبال دنیا الان داره رو تفکرات جوانها میره جلو

    • بدون نام

      بابابایدپرویزبردتااستقلال خوب بشدتمام.هرکس دیگه بیارن بهترازاینه.

    • ایمان

      فقط علی منصور هوادار ساکت نشین که داستان رولند کخ دوباره تکرار نشه

    • امیر

      سلام به نظر من باید کسی بیاد استقلال که اولا از ریشه باشگاه رو درست کنه یعنی فوتبال پایه بعد تیم رو جوری مدیریت کنه که هیچ حاشیه ای در تیم نباشه و به دور از جنجال و درگیری باشد دوما سرمربی باید طرز زندگی بازیکنان رو حرفه ای کند چون اکثر بازیکنان خارجی اول زندگیشون به خاطر فوتبال حرفه ای هست منظور از حرفه ای با برنامه و رو نظم خاص پیش بره اگه این طور نباشه حتی رونالدو هم بیاد استقلال و یک زندگی رو نظم خاص تو تیم نداشته باشه اونم بد بازی میکنه واز تیم میره برعکسشم هست پس چرا فوتبال ایران پیشرفت نکرده در حوزه باشگاهی چون بازیکن در وقت غیر از تمرین و باشگاه سرخود هرکاری غیر از اصول و نظم انجام میده نمونش سوشا مکانی و دیگر بازکنان خب پس اول باید طرز زندگی بازیکن عوض بشه بعد از اینکه به عضویت باشگاه دراومد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج