۳۳۴۹۳۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پاسخ برادر آقای رئیس جمهور

غايب يا حاضر بودنش بهانه خوبي است براي انتقاد. اگر در كنار رييس‌جمهور باشد انتقاد به بودنش دارند و اگر نباشد هم شايعه پشت شايعه مي‌آورند.

روزنامه اعتماد: غايب يا حاضر بودنش بهانه خوبي است براي انتقاد. اگر در كنار رييس‌جمهور باشد انتقاد به بودنش دارند و اگر نباشد هم شايعه پشت شايعه مي‌آورند.

شايعه‌هايي كه حتي او را تا زندان اوين هم مي‌برند. حسين فريدون شايد كم‌حرف‌ترين مرد كابينه حسن روحاني بوده باشد. اظهارنظري از او در سه سال اخير به چشم نمي‌خورد و هر جا هم كه بوده است يا حامل پيامي از رييس‌جمهور بوده است يا رابط برادر با ساير حوزه‌ها. مرد كم‌حرف كابينه اما كوهي از حرف و حديث پشتش دارد.

حرف‌هايي كه از تذكر حالا به بازداشت رسيده است. «برادر رييس‌جمهور» بودن براي او از همان روزهاي ابتدايي خوش يمن نبود. سكوتش هم مخالفان را جري‌تر مي‌كرد تا شايد تصور كنند چنته دفاع آقاي برادر رييس‌جمهور پر نيست. خبرها درست از چند روز پيش شروع شد كه عده‌اي از رسانه‌ها با اين استدلال كه روزهاست خبري از برادر رييس‌جمهور نه در جلسات هيات دولت و نه در مراسم‌هاي رسمي است پس او كجاست؟ چند روز بعد شايعه بازداشت او را دامن زدند و دو روز پيش وقتي دادستان كل كشور پاسخ مورد نظرشان را به احتمال بازداشت برادر رييس‌جمهور نداد تيتر زدند «سكوت دادستان كل كشور در برابر بازداشت حسين فريدون».

خبري كه ماندگاري‌اش در رسانه‌هاي آنها كمتر از يك ساعت با تكذيبيه دادستاني كل كشور دوام آورد. با اين همه دلخوشي به بازداشت برادر رييس‌جمهور هرچند هنوز هم ادامه داشت اما با سفر روز گذشته روحاني به آذربايجان غربي دود شد و به هوا رفت. هنگامي كه روحاني از هواپيما پياده شد خبري از برادرش نبود. حتي در مراسم سخنراني‌اش در جمع مردم اروميه هم خبري از دستيار ويژه او كه همان برادرش است، نبود.

اما نشست روحاني با علما و روحانيون اروميه يك تصوير مهم داشت. تصويري كه اميدهاي مخالفان دولت براي داشتن يك بهانه حسابي كه سور و‌سات حمله به دولت را فراهم مي‌كرد، نااميد كرد. حسين فريدون درست چند صندلي آن‌طرف‌تر از برادر خود در رديف اول مراسم نشسته بود. ميان يك مشاور و يك معاون رييس‌جمهور نشسته بود تا شايد درست يك روز پس از شايعه بازداشتش اين‌گونه پاسخ مخالفان دولت را داده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج