۳۳۴۹۶۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کارت بانکی، عامل کشف راز یک قتل

جوانی هنگام ورود به استخری در تهران کارت عابربانکش را تحویل متصدی استخر داد و همزمان نیز رمزش را به او گفت تا هزینه استخر را بپردازد، اما در پی خروج از استخر از طریق پیامک بانکی متوجه شد که بیش از ۲ میلیون و هفتصد هزار تومان از حسابش برداشت شده است.

روزنامه ایران: جوانی هنگام ورود به استخری در تهران کارت عابربانکش را تحویل متصدی استخر داد و همزمان نیز رمزش را به او گفت تا هزینه استخر را بپردازد، اما در پی خروج از استخر از طریق پیامک بانکی متوجه شد که بیش از ۲ میلیون و هفتصد هزار تومان از حسابش برداشت شده است.

پیگیری همین سرقت کارآگاهان را به باندی از دزدان ویلاهای منطقه لواسان رساند و در ادامه پرده از راز یک قتل هم برداشته شد.

کارآگاهان در آغاز تحقیق درباره برداشت دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی از کارت بانک مشتری استخر به جوانی ظنین شدند که در این استخر کار می‌کرد. وی در بازجویی‌ها به سرقت اعتراف کرد و گفت: «محسن» - متصدی استخر - کلید هوشمند کمدهای استخر را در اختیارم می‌گذاشت و از من می‌خواست کارت‌های عابربانک مشتریان را بدزدم و با استفاده از رمزهای بانکی، پول‌هایی از حساب‌شان بردارم و در اختیارش قرار دهم .

کارآگاهان به دنبال این اعتراف‌ها، متصدی استخر را دستگیر کردند و در بازجویی‌ها روشن شد او با سه نفر از همدستانش عضو باندی هستند که شب‌ها به ویلاهای لواسان دستبرد می‌زنند.

پس از دستگیری اعضای این باند، یکی از آنها اعتراف کرد: مقداری از اموال مسروقه شامل طلا و جواهرات را به یکی از خریداران اموال مسروقه به اسم محسن تحویل داده بودیم اما او به ما خیانت کرد و پس از فروش اموال مسروقه پولش را به ما تحویل نداد. به همین علت او را به بهانه‌ای به حاشیه لواسان کشاندیم و در جریان درگیری او را کشتیم.

اکنون همه دستگیر‌شدگان در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته‌اند و تحقیقات تخصصی از آنها ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج