۳۳۴۹۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بارسلونا جانشین دنی آلوس را پیدا کرد

باشگاه بارسلونا به دنبال انتخاب جانشینی شایسته برای ستاره برزیلی خود است و به همین خاطر مذاکرات خود را با باشگاه والنسیا برای جذب بال راست این تیم آغاز کرده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه اسپورت، یکی از بازیکنانی که خبرهای زیادی درباره جدایی او از بارسلونا به گوش می رسد، دنی آلوس است. یوونتوس به جذب این ستاره برزیلی علاقه دارد و به احتمال زیاد، آلوس بعد از نزدیک به یک دهه بارسلونا را به مقصد سری A ترک کند.

روزنامه اسپورت ایالت کاتالونیا، انتخاب جانشین آلوس را بزرگترین دغدغه لوییس انریکه دانست و نوشت: انریکه قرار بود جانشینی شایسته برای جوردی آلبا در سمت چپ پیدا کند و به همین خاطر هم به دنبال جذب بیرین از آرسنال بود اما با توجه به آنکه احتمال جدایی آلوس بسیار زیاد است انریکه سخت به دنبال انتخاب جانشین او است.

در ادامه خبر اسپورت آمده است: ژائو کانسلو، بال راست والنسیا بازیکنی است که بارسلونا برای جانشینی دنی آلوس به او علاقه دارد. سران بارسلونا رابطه خوبی با والنسیا دارند. آنها به خوبی می دانند که باشگاه والنسیا به جذب الن هلیلوویچ و کریستیان تیو علاقه دارد و می خواهند با دادن این دو بازیکن به خفاش ها زمین پیوستن کانسلو را فراهم کنند. لوییس انریکه نه به سرخیو روبرتو و نه به الکس ویدال اعتقاد ندارد و به همین خاطر به دنبال انتخاب جانشینی شایسته برای دنی آلوس است.

آلوس با تجربه‌ترین و پرافتخارترین بازیکن برزیلی تاریخ باشگاه بارسلونا به شمار می آید. او نزدیک به یک دهه است که در آبی اناری ها بازی می کند و افتخارات زیادی را به دست آورده است اما به احتمال خیلی زیاد در تابستان راهی یوونتوس خواهد شد و بارسلونا سخت به دنبال انتخاب جانشین او است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج