۳۳۴۹۹۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

خواندنی های امروز رسانه های ایران

خواندنی ترین یادداشت ها و مقالات روزنامه های امروز ایران را در اینجا آورده ایم، چکیده ای از قابل توجه ترین ها:

برترین ها: خواندنی ترین یادداشت ها و مقالات روزنامه های امروز ایران را در اینجا آورده ایم، چکیده ای از قابل توجه ترین ها:

خواندنی های امروز رسانه های ایران

داود هرمیداس باوند در اعتماد نوشت:

من به ياد دارم كه در ابتداي انقلاب اسلامي هنگامي كه من در وزارت امور خارجه مسووليت داشتم و به كشورهاي عربي سفر مي‌كردم، برخي از مقامات عربي به من مي‌گفتند شعار صدور ارزش‌هاي اسلامي لوايي براي احياي امپراتوري ايران است. اين سابقه نشانگر آن است كه مقامات سعودي از ابتدا اين تصور را در خصوص ايران داشتند و اكنون نيز اين مساله را بهانه خوبي براي حمله به ايران يافته‌اند. آنها اكنون پس از شكست تلاش‌هاي‌شان براي به سرانجام نرسيدن مذاكرات هسته‌اي و عدم دستيابي به برجام تلاش مي‌كنند تا اتهام فعاليت‌هاي منطقه‌اي ايران را محور حملات ضدايراني قرار دهند

پیشنهاد جالب عباس عبدی برای مجلس دهم:

براي آموزش و آشنايي نمايندگان نمي‌توان آموزش كلاسيك اقتصاد گذاشت كه اگر هم ممكن بود، فايده نداشت. پيشنهاد مشخص بنده اين است كه رياست مجلس يا هيات رييسه آن، دو جلد كتاب اقتصاد براي همه و بينش اقتصادي براي همه، نوشته آقاي دكتر علي سرزعيم را تهيه كرده و به رايگان در اختيار نمايندگان قرار دهند و از آنان بخواهند كه كتاب‌ها را در نخستين فرصت مطالعه كنند و در صورت امكان آزمون هم از آنان گرفته شود. اين دو كتاب درباره اقتصاد كلان و اقتصاد خرد است كه با زبان ساده و روان و با ذكر مثال‌هايي كه نمايندگان هر روز با آنها مواجه هستند، نوشته شده است. خواندن اين كتاب در درجه اول موجب تقويت بينش اقتصادي خواننده مي‌شود. بينشي كه در تصويب هر طرح و لايحه يا نقد رفتارهاي دولت بسيار موثر و كارآمد است .

محمد علی ابطحی در اعتماد:

رمز موفقيت هر حكومتي هم اين است كه مردم با رسانه‌هاي حكومتي آشتي باشند. سلام صبح بخير ما در دهه ۶۰ اين نقش را پيدا كرده بود .

خواندنی های امروز رسانه های ایران

میرا قربانی فر در قانون:

آنچه مسجل است، نماینده ارومیه به صورت آشکار به نیمی از جامعه ایران توهین کرده است و هیچ تهدیدی نباید نمایندگان را از موضع برحق خود عقب براند. همانگونه که پیامبر بزرگوار می فرمایند باید بر سر حرف حق و حقیقت پافشاری کرد حتی اگر در مسیر حق‌جویی خود تنها باشیم. موضوع اعتبارنامه قاضی پور اولین آزمون جدی بسیاری از نمایندگان مجلس بود که نخستین دوره حضور درکسوت نمایندگی مردم را تجربه می کردند و متاسفانه حقیقت این است که نمره قابل قبولی را از این آزمون سخت به دست نیاوردند .

مافیای چوب جنگل ها را بیابان می کند:

مافياي قاچاق چوب در جنگل‌هاي ايران مي‌تازد؛مافيايي كه درچند سال اخير ديگر پنهانی درختان جنگل را قطع نمي‌كند بلكه آشكار و در مقابل چشمان مسئولان هزاران درخت را قطع مي‌كنند و آب از آب تكان نمي‌خورد .

حمله مافياي چوب به ليلا‌كوه لنگرودو قطع بیش از ۷۰۰ اصله درخت، علي‌رغم اينكه مردم تجهيزات آنها را به پاسگاه منطقه تحویل دادنداما بازداشت نشدن قاچاقچيان يكي از صدها نمونه موجوداست، که برای آنچه رخ داده در میان افکار عمومی پاسخی وجود ندارد .

خواندنی های امروز رسانه های ایران

حسین شریعتمداری در کیهان:

چرا نمایندگان مردم، علی‌رغم انتظار اعلام شده مدعیان اصلاحات و پیش‌بینی پرهیاهو و آمیخته به ذوق‌زدگی این طیف، آقای لاریجانی را به ریاست موقت مجلس شورای اسلامی - که نماد ریاست دائم است - انتخاب کردند؟ پاسخ این سؤال برخلاف تحلیل‌های پیچیده‌! و ارزیابی‌های پرشاخ و برگ مدعیان اصلاحات، بسیار ساده و خالی از تردید است. تنها به این علت که تعداد نمایندگان اصولگرای مجلس دهم بیشتر از نمایندگان مدعی اصلاحات است. فقط همین !

خواندنی های امروز رسانه های ایران

احمد پورنجاتی در شرق:

در دوم خرداد ٧٦ صحبت جریان سیاسی ما بر سر این بود، «چه کسی رئیس‌جمهور شود»؛ اما در مقطع سال ٨٤ فضا به سمتی پیش رفت که بسیاری از نخبگان و فعالان سیاسی متفق‌القول شدند، «چه کسی رئیس‌جمهور نشود». در انتخابات سال ٨٨ یک جریان غیرسیاسی، پیش فرضی داشت که البته لزوما برایند تحلیل همه آن دستگاه‌ها و بخش‌ها نبود اما براساس آن تحلیل، موفقیت یکی از نامزدها را نادرست می‌دانست .

خواندنی های امروز رسانه های ایران

محمد مهاجری در وطن امروز:

در پی اقدام توهین‌آمیز و شرم‌آور «شادی صدر» در انتشار تصویری از خود در حالی که بر کاناپه‌ای نشسته است که تصاویر مربوط به کتیبه‌های عزاداری امام حسین(ع) بر آن منقش است، این پرسش به میان می‌آید که چگونه چنین شخصی که خود را مدعی حقوق‌بشر می‌نامد و اتفاقاً حقوق‌خوانده نیز هست، به احکام و قواعد پایه‌ای حقوق‌بشر هم آگاهی ندارد- یا دارد و می‌خواهد آگاهانه آنها را زیر پا بگذارد- و احساسات میلیون‌ها مسلمان را جریحه‌دار کند؟ «شادی صدر» که عضو فعال کمپین قانون بی‌سنگسار است و از فعالان ایرانی حقوق زنان و جریان فمینیسم است، بارها و بارها با طرح ایده‌های مختلف از حقوق‌بشر و از حقوق زنان و... سخن گفته است؛ حال چگونه است که چنین اقدام توهین‌آمیزی را نقض حقوق میلیون‌ها انسان مسلمان تلقی نمی‌کند؟

مدعیان فرهنگی لوس:

حالا مدعیان آزادی هنر دست به ماده و قانون شده‌اند. حالا در یک بیانیه لوس مدعی شده‌اند یک منتقد باید به واسطه نقدش به یک فیلم شلاق بخورد؛ تلاشی لوس و بی‌نمک که به واسطه هم‌طیف‌های 50کیلو آلبالو صورت جدی به خود گرفته است. حالا باید ایستاد و دید آیا تلویزیون هم گزاره جماعت دست به شلاق را جدی خواهد گرفت یا اینکه پای هفت و افخمی- که پای حرف‌هایش ایستاده است- خواهد ایستاد !

خواندنی های امروز رسانه های ایران

زنان معتاد در آرمان:

در یک دهه گذشته میزان زنان سیگاری و همچنین معتاد در جامعه اندک بود. در آن دوران اگر زنی مبادرت به استعمال سیگار می‌کرد یا در محفلی به عنوان معتاد شناخته می‌شد کاملا انگشت‌نما بود، اما هم اکنون در مهمانی‌ها، پشت رل و در گوشه و کنار محوطه دانشگاه‌ها کم نیستند زنان و دختران جوانی که از استعمال سیگار، حشیش و... هیچ ابایی ندارند ..


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج