۳۳۵۰۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیمار فیگوی جدید نمی‌شود

پدر نیمار تاکید کرد این ستاره برزیلی به هیچ وجه فیگوی جدید فوتبال اسپانیا نخواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه اسپورت، نیمار سومین فصل حضور خود در بارسلونا را پشت سرگذاشت و موفق شد با پیراهن آبی اناری ها، قهرمانی در لالیگا و جام حذفی اسپانیا را به دست آورد.

خبرهای زیادی درباره جدایی این بازیکن برزیلی از بارسلونا به گوش می رسد. بعضی از رسانه های اسپانیایی در فصلی که گذشت از احتمال پیوستن نیمار به رئال مادرید سخن به میان آوردند و از او به عنوان «فیگوی جدید» فوتبال اسپانیا یاد کردند اما پدر نیمار که مدیر برنامه های او نیز هست تاکید کرد اجازه نخواهد داد پسرش بارسلونا را به مقصد رئال مادرید شود.

او در گفت و گویی که با روزنامه اسپورت داشت، در این زمینه گفت: رفتن نیمار از بارسلونا به رئال مادرید چهره او را به کلی لکه‌دار خواهد کرد. او به هیچ وجه راهی رئال نمی شود و آنچه که در رسانه ها در این مورد آمده، دروغ محض است.

مدیر برنامه های نیمار ادامه داد: پیوستن نیمار از بارسلونا به رئال مادرید مثل این است که او از سانتوس راهی تیم رقیب یعنی کورینتیانس می شد. نیمار می خواهد فوتبال خود را در بارسلونا ادامه دهد و با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند. او راهی رئال نمی شود و این همه آنچه است که می توانم بر زبان آورم.

نیمار سومین فصل حضورش در بارسلونا را پشت سرگذاشت. او در ابتدای فصل عملکرد درخشانی در ترکیب آبی اناری ها داشت اما رفته رفته افت کرد و نتوانست انتظارات را برآورده کند. او دو فصل دیگر با بارسلونا قرارداد دارد با وجود این که شایعه های زیادی درباره جدایی او به گوش می رسد، هنوز قراردادش را تمدید نکرده است.

پاری سن ژرمن و دو تیم بزرگ شهر منچستر از جدی‌ترین مشتریان این ستاره برزیلی به شمار می آیند اما بعید است بارسلونا راضی به فروش او شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج