جاباما
۳۳۵۰۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آذری: از افشارزاده معذرت می خواهم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: از بهرام افشارزاده به عنوان یک کوچکتر عذرخواهی می کنم.

خبرگزاری فارس: سعید آذری در مورد برنامه های کاری اش در ذوب آهن برای فصل آینده گفت: ابتدا باید تکلیف خودم مشخص شود. من امسال برنامه سنگین دانشگاهی دارم و باید رساله دکترایم را بنویسم. اگر فشار در باشگاه این همه زیاد باشد نمی توانم به درس و دانشگاهم برسم. بنابراین اول باید تکلیف خودم در باشگاه مشخص شود.

وی ادامه داد: جلسه ای با مهندس شهنازی و مهندس صادقی مدیرعامل محترم کارخانه دارم. خواسته هایی برای حضور قدرتمندانه تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا دارم. اینکه ۲ زمین تمرین خوب داشته باشیم. بودجه آسیایی تیم فوتبال مشخص شود. ورزشگاه ملت تجهیز شود. در جلسه ای که در روزهای آینده خواهم داشت این مسایل مشخص می شود و تکلیف درس و دانشگاه هم باید مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد ناراحتی بهرام افشارزاده از او به دلیل مصاحبه ای قبل از فینال جام حذفی، اظهار داشت: افشارزاده بزرگ ماست. در مصاحبه ای هم که انجام داده بودم هیچگونه بی احترامی به افشارزاده نکرده بودم و شاید در تنظیم مصاحبه کمی شدت به خرج داده شده است. با این حال من به عنوان یک کوچکتر از بهرام افشارزاده معذرت می خواهم و دست او را می بوسم. قبل از فینال حذفی می خواستم جلسه ای با ایشان داشته باشم که این امر میسر نشد با این حال همه شرایطی که گفته بودم در ورزشگاه وجود داشت و حتی مهدی رحمتی هم از شرایط زمین گلایه داشت. من معتقدم اگر استقلال مدیری مثل افشارزاده نداشت حتی نمی توانست رتبه سوم را هم در لیگ برتر کسب کند. او زحمات زیادی برای استقلال کشیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج