۳۳۵۰۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ورود ماموران نظارتی به فدراسیون فوتبال

ماموران نظارتی در ادامه موضوع رسیدگی به پرونده فساد در فو‌تبا‌ل، صبح امروز با ورود به فدراسیون به بازرسی از کمیته فرهنگی و شرکت افق سبز پرداختند و مدارکی را با خود بردند.

خبرگزاری ایسنا: پس از آنکه در اواخر سال گذشته نیروهای امنیتی با ورود به دفتر علی کفاشیان ضمن بازرسی از دفتر رییس وقت فدراسیون مدارکی را با خود برده بودند، این بار و در ادامه رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال، نیروهای نظارتی صبح روز سه‌شنبه ۱۱ خرداد با ورود مجدد به فدراسیون فو‌تبا‌ل و بازرسی از کمیته فرهنگی این فدراسیون و هم‌چنین ورود به شرکت سبز افق مدارکی را با خود برده‌اند.

نیروهای نظارتی پس از حضور در محل فدراسیون فو‌تبا‌ل به بازرسی از دفاتر و مدارک کمیته‌ فرهنگی فدراسیون فو‌تبا‌ل پرداخته‌اند و بخشی از مدارک این کمیته را با خود بردند.

علی کفاسیان در ۱۶ مهر ۱۳۸۷ در حکمی "محمدرضا ملامحمد" را به عنوان رییس کمیته فرهنگی فدراسیون منصوب کرد که وی تاکنون مسوول امور فرهنگی فدراسیون فوتبال بوده است.

هم‌چنین نیرو‌های نظارتی در ادامه بازرسی‌های امروز خود با حضور در شرکت "افق سبز فو‌تبا‌ل" واقع در آکادمی ملی فو‌تبا‌ل به بازرسی از این دفتر پرداختند و بخشی از مدارک این شرکت را نیز با خود برده‌اند.

شرکت " افق سبز فو‌تبا‌ل" در زمینه فروش الکترونیکی بلیت مسابقات لیگ برتر فعالیت می‌کند.

با ورود نیروهای نظارتی و امنیتی به فدراسیون فو‌تبا‌ل و شرکت "افق سبز فو‌تبا‌ل" به نظر می‌رسد که موضوع رسیدگی به پرونده "فساد در فو‌تبا‌ل" هم‌چنان جدی‌تر از گذشته در حال پیگیری است و احتمالا رسیدگی‌های قضایی این پرونده نیز به زودی آغاز خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج