۳۳۵۰۷۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

برتری فرانسه تا پایان ست دوم

تیم ملی والیبال ایران ست‌های اول و دوم دیدار سوم خود در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ را به حریفش فرانسه واگذار کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی والیبال کشورمان برای برگزاری سومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو از ساعت ۱۰:۱۰ امروز (سه‌شنبه) در سالن متروپُلیتن شهر توکیو، پایتخت ژاپن مقابل تیم فرانسه قرار گرفت و ست نخست را به قهرمان لیگ جهانی ۲۰۱۵ واگذار کرد.

رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای شروع بازی سوم تیمش در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو مقابل فرانسه از سعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف (لیبرو)، استفاده کرد.

تیم ایران در غیاب امیر غفور (به دلیل مصدومیت)، سومین بازیکن امتیازآور مسابقات تا پایان روز دوم به میدان رفت. بازیکنان ایران که پس از ۲ پیروزی متوالی و مشاهده شکست تیم ملی فرانسه مقابل لهستان، انگیزه و انرژی زیادی داشتند، ۲ امتیاز نخست بازی را به سود خود ثبت کردند اما در ادامه فرانسوی‌ها با دفاع روی تور و سرویس‌های برتر، کار را به تساوی کشانده و پیش افتادند.

ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود فرانسه، قهرمان لیگ جهانی ۲۰۱۵ به پایان رسید.

تیم ایران در ست نخست، ‌۱۲ امتیاز از حمله و ۸ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد در حالیکه از دفاع و سرویس امتیازی به دست نیاورد. فرانسوی‌ها اما ۱۳ امتیاز از حمله، ۵ امتیاز از دفاع، ۲ امتیاز از سرویس و ۵ امتیاز از اشتباهات ایران کسب کردند.

وقت استراحت نخست در ست دوم در حالی به دست‌ آمد که نتیجه ۸ بر ۵ به سود فرانسه بود. بازیکنان ایران که به هیچ عنوان در حد و اندازه‌های ۲ بازی قبلی خود نبودند (خصوصا در دفاع) در امتیاز ۱۲ بر ۸ در وقت استراحتی که لوزانو تقاضا کرد،‌ نزد او رفتند. مشخص بود که شاگردان لورن تیلیه برای فشار آوردن روی تیم ایران برنامه خاصی در دفاع و سرویس دارند. با وجود اینکه فرانسوی‌ها پر اشتباه‌تر از ایران بازی می‌کردند اما برتری مطلق آنها در دفاع و سرویس،‌ باعث شد ست دوم هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود خروس‌ها تمام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عشق والیبال

      فقط المپیک....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج