۳۳۵۰۹۳
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

وفور گوشت و مرغ برای ماه رمضان

با توجه به اینکه یک هفته تا ماه مبارک رمضان باقی مانده است، مدیرکل مرکز اصلاح نژاد دام وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که تولید گوشت مرغ و گوشت قرمز مناسب است و به دلیل وفور محصول و کافی بودن ذخایر، هیچ نگرانی برای تنظیم بازار این محصولات در ماه رمضان وجود ندارد و قیمت‌ها نیز رو به کاهش بوده است.

خبرگزاری ایسنا: با توجه به اینکه یک هفته تا ماه مبارک رمضان باقی مانده است، مدیرکل مرکز اصلاح نژاد دام وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که تولید گوشت مرغ و گوشت قرمز مناسب است و به دلیل وفور محصول و کافی بودن ذخایر، هیچ نگرانی برای تنظیم بازار این محصولات در ماه رمضان وجود ندارد و قیمت‌ها نیز رو به کاهش بوده است.

محمدرضا ملاصالحی اظهار کرد: تولید گوشت قرمز و گوشت مرغ در ماه های اخیر مناسب بوده و هم اکنون شاهد وفور این محصولات پروتئینی و کاهش قیمت آن ها در بازار هستیم.

وی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام ذخایر کافی و مطمئنی از مرغ و گوشت قرمز دارد، افزود: نیاز کشور به گوشت مرغ حدود ۱۷۰ هزار تن است که در ماه هایی مانند ماه رمضان مصرف این گونه محصولات افرایش نمی یابد بلکه با توجه به اینکه معمولا مردم از هفته قبل از ماه رمضان اقدام به خرید و ذخیره سازی آن می کنند با کمبود کاذب مواجه می شویم که البته هم اکنون در شرایط بسیار مناسبی به استقبال ماه رمضان می رویم.

ملاصالحی ادامه داد: با توجه به وضعیت کنونی بازار، نگرانی بابت افزایش قیمت این محصولات وجود ندارد، چرا که بر اساس گزارش های موجود طی روزهای گذشته قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ رو به کاهش بوده و به نظر نمی رسد در ماه رمضان نیازی به توزیع ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام باشد.

مدیرکل مرکز اصلاح نژاد دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: آمادگی کامل برای تنظیم بازار محصولات پروتئینی در ماه مبارک رمضان وجود دارد و بر اساس نیاز بازار وزارت جهاد کشاورزی عمل خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mohamad

      این حمایتتون از دولت دوست دارم فقط ما کوچه احمدی نژاد و بلد بودیم بریم سر کوچه اشون گوجه بخریم کوچه روحانی ها رو بلد نیستیم چیکار باید بکنیم؟؟؟ مرغ و گوشت ب وفور هست عزیزم اما مردم پول خریدنش و به وفور دارن یا همه جار رو رکود گرفته؟؟

    • بدون نام

      بله درسته همه چی هست ولی پولش نیست یعنی اصلا بازار نیست اینطوری بگم اقتصاد تو فصل بهار به خواب زمستانی رفته.مردم نمیتونن گوشت قرمز بخورن میگن گوشت الوده به برفکه.یخچال برفک میزنه نه گوشت.البته این روزا با این وضعیت بد اقتصاد ادما هم برفک میزنن.

    • بدون نام

      حالا اگه دوره احمدی نژاد بود باید از حالا میرفتیم تو صف بلکم آخر ماه رمضون مرغ گیرمون بیاد.

    • بدون نام

      به وفورتون تو حلق ملت پولش چیه . تازه گرونتر از ماههای قبل هم دیگه.

    • فرشاد

      به احتمال زیادخیلی هم ارزونه.

    • user

      این قدر مرغ و گوشت خوردیییییم نگو و نبین دستتون درد نکند

    • بدون نام

      همه چیز هست لکن گران است

    • علی

      استخوان کیلویی چنده؟؟

    • منوچ

      لیکن اوضاع مالی مردم خراب است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج